سردار اشتری: نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می انداخت

برنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم و حریم است و شهادتش باعث تقویت و انسجام جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

سردار حسین اشتری در مراسم پاسداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: شهادت این شهید والامقام ضایعه دردناکی برای مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان است و خون پاکش باعث تقویت و انسجام جبهه مقاومت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر رشادت های سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود، امروز امنیتی در کشور وجود نداشت، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با تروریسم بود که بیش از چهل سال در برابر جبهه کفر و استکبار ایستاده و مبارزه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جنایت های تروریست های تکفیری در عراق و سوریه، گفت: امروز مردم کشورهای منطقه از شهادت حاج قاسم سلیمانی نگران هستند، زیرا ایشان بود که داعش را به گورستان تاریخ فرستاد.

وی آمریکا و هم پیمانانش را بزرگترین تروریست ها دانست و گفت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، امروز ثابت کرده اند که با حمایت از داعش و راه انداختن جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی، با کسانی که در برابر این اقدامات تروریستی ایستاده اند، دشمنی می کنند.

اشتری با بیان اینکه خون سردار سلیمانی در رگ های ملت های آزادیخواه جهان جاری شده است، اظهار داشت: اگر امروز ایشان را به ظاهر از دست داده ایم، اما آمریکا و صهیونیسم جهانی بدانند که راه و یاد این مجاهد شهید ادامه خواهد داشت و امروز هزارها حاج قاسم سلیمانی در ایران و کشورهای اسلامی داریم.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی یک فرمانده ولایتمدار به تمام معنا بود و همه عشق و وجودش به رهبر معظم انقلاب بود و خود را سرباز ایشان می دانست.

فرمانده نیروی انتظامی سردار سلیمانی را فرماندهی شجاع و قاطع و در عین حال بسیار مردمی و محبوب عنوان کرد و افزود: نام او لرزه به اندام مستکبران می انداخت، اما همواره با مهربانی و تواضع، توجه ویژه ای به خانواده های معظم شهدا و فرزندان ایشان داشت.

وی با اشاره به توانمندی دیپلماسی سردار سلیمانی، تصریح کرد: جامه فاخر شهادت، برازنده این شهید والامقام بود و این افتخار بزرگی است که توسط شقی ترین افراد به شهادت رسید.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر آبان ماه، دلاورمردی و سلحشوری شهدای امنیت را مورد توجه قرار داد و گفت: در اغتشاشات اخیر به لطف خداوند متعال، تدبیرهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از انقلاب و خون پاک شهیدان نظم و امنیت توطئه دشمنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه امروز باید قدردان و شکرگذار وجود رهبری حکیم و مدبر در کشورمان باشیم، خاطرنشان کرد: پس از بیانات ایشان در درس خارج فقه، همه شرایط تغییر پیدا کرد و مردم صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به دنبال ادامه این هرج و مرج بودند، اظهار داشت: مجاهدان امنیت کشورمان در داخل و خارج از مرزها با آمادگی کامل و اشراف اطلاعاتی برای دفاع از این مرز و بوم مقدس حضور دارند.

در پایان این مراسم که از سوی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شده بود، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شعرخوانی و مداحی پرداخت.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، بامداد امروز جمعه در حالی که از فرودگاه بغداد عازم این شهر بود، با حمله موشکی نیروهای جنایتکار آمریکایی به خودروی حامل ایشان و همراهانشان از جمله ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =