توضیحات اطلاعات سپاه به نمایندگان مجلس درباره نحوه انتقام از آمریکا به خاطر ترور سردار سلیمانی/ ۳۰ بار تلاش برای ترور حاج قاسم در یک سال

ایسنا نوشت:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در جلسه‌ی امروز فراکسیون ولایی درباره‌ی نحوه ترور شهید سلیمانی و نحوه برخورد و مقابله با آمریکایی‌ها و چگونگی انتقام توسط مسئولانی از سازمان اطلاعات سپاه توضیحاتی ارائه شد.

ابوالفضل حسن‌بیگی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد که در آن نحوه ترور شهید سلیمانی را توضیح دادند و این که ایشان در فرودگاه بغداد ترور شده است و البته که امنیت این فرودگاه در دست آمریکایی‌ها بوده همانطور که امنیت فرودگاه نجف در اختیار انگلیسی‌هاست.

وی ادامه داد: طبق توضیحات ارائه شده آمریکایی‌ها طی سالهای گذشته دنبال سردار سلیمانی بودند. بالغ بر ۳۰ بار در طول سال گذشته در ترور ایشان در مناطق مختلف برنامه ریزی کرده و هر بار تیرشان به سنگ خورد. این بار به صورت ناجوانمردانه در مکانی که صد در صد زیر نظر آمریکایی‌ها بود ایشان را ترور کردند و مورد هدف قرار دادند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که در این جلسه بر برخورد با آمریکایی‌ها تاکید شد؛ البته نوع انتقام توسط شورای عالی امنیت ملی پیش بینی می‌شود. طرحی که در شورا به تصویب برسد قابلیت اجرا دارد و لازم است در این شرایط همه برای حفظ وحدت و یکپارچگی درجهت مقابله با آمریکا یکصدا باشیم.

محمدابراهیم رضایی عضو دیگر فراکسیون نمایندگان ولایی هم در توضیح این جلسه اظهار کرد:‌ در این جلسه در خصوص کم و کیف حادثه تروریستی و برنامه ریزی آمریکا برای ترور شهید سلیمانی و نحوه شهادتشان توضیحاتی داده شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه به توضیحاتی درباره‌ی نحوه انتقام گیری توضیحاتی داده شد؛ این که مطالبه عمومی مردم گرفتن انتقام سخت از آمریکاست و آمریکایی‌ها باید بدانند تاوان سختی پس می‌دهند. اگر عکس‌العمل جدی صورت نگیرد آنها مجددا برای این گونه اقدام تروریستی تحریک می‌شوند؛ لذا باید پاسخ کوبنده به آنها داد و در عین حال هم وارد طراحی‌های دشمن برای ایجاد تشتت و اختلاف در جامعه نشد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =