همه برای وداع با سردار آمدند/از حضور محسن رضایی با لباس سپاه تا دولتمردان /محمود احمدی نژاد هم آمد

پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در تهران تشییع می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شهید سپهبد قاسم سلیمانی سپیده دم جمعه( ۱۳ دی ماه)، توسط بالگردهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. مراسم وداع با فرمانده سپاه قدس پاسداران صبح امروز در تهران آغاز شده است. 

پیش از این پیکر شهدای این حمله تروریستی روز شنبه (۱۴ دی) به ترتیب در حرمین کاظمین (ع) و سپس در بغداد و بعد از آن در کربلای معلی در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد. همچنین دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) پیکر شهدا پس از ورود به ایران، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی (ع) با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

نظامی‌ها برای خداحافظی با فرمانده آمدند

محسن رضایی با حضور در خیابان انقلاب به جمع تشییع‌کنندگان سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیوست. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با لباس سپاه در این مراسم حاضر شده است. همچنین علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله (عج)، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در تهران حضور یافتند.

کدام سیاسیون در مراسم تشییع شرکت کردند؟ 

سید محمود علوی، محمود واعظی، آملی لاریجانی، مجید انصاری، علی ربیعی، معصومه ابتکار، حجت‌الاسلام علی یونسی، محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی، غلامعلی حدادعادل، عباسعلی کدخدایی، علی مطهری، عبدالعلی علی‌عسگری،حیدر مصلحی، طائب، مصطفی پورمحمدی و عبدالحسین معزی، الیاس حضرتی، مصطفی تاجزاده و محتشمی پور از جمله شخصیت‌های سیاسی بودند که برای حضور در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی به سیل جمعیت مردم پیوستند. 

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =