تذکر محسن هاشمی به مترو درباره خدمت‌رسانی به تشییع‌کنندگان شهید سلیمانی

فارس نوشت: رئیس شورای شهر تهران به مسؤولان شرکت بهره‌برداری مترو در مورد خدمت رسانی به عزاداران سپهبد سلیمانی تذکر داد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر به مسئولین شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل شلوغی مترو و عدم تقویت ارائه خدمت به عزاداران شهید سپهبد قاسم سلیمانی تذکر داد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با بیان این که امروز روز متفاوت در خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: البته شاهد ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های مترو هستیم اما دقت داشته باشیم که سطح خیابان‌ها به قدری شلوغ است که امکان تخلیه مسافر از ایستگاه به سمت خیابان نیست.

البته فرنوش نوبخت،‌ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درباره شلوغی مترو گفت: مردم نمی‌توانند به دلیل شلوغی خیابان به سطح خیابان بروند به همین دلیل شاهد ازدحام جمعیت در سکوها و حتی سطح ایستگاه‌ها هستیم همچنین عبور و مرور در هسته مرکزی شهر به دلیل تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی به سختی انجام می‌شود و به همین دلیل امکان تخلیه مسافر از ایستگاه‌های مترو به سطح  خیابان نیست.

وی با تاکید بر این که امروز همه ناوگان متروی تهران وارد خط شده به گونه ای که هیچ قطاری متوقف شده در پایانه‌ها نداریم تصریح کرد: ایستگاه‌های توحید، تئاتر شهر و شادمان و انقلاب به قدری شلوغ است که مردم کاملا در ایستگاه‌ها متوقف شدند و به دلیل گرم شدن فضا تمامی هواسازهای ایستگاه را فعال کردیم تا تهویه این ایستگاه‌ها بهتر شود.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =