پورمحمدی: با شهادت سردار سلیمانی، حادثه هفتم‌ تیر بار دیگر تکرار شد

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما دستاوردهای آن غیرقابل محاسبه است، گفت: طی روزها، سال‌ها و ماه‌های آینده این دستاوردها را خواهیم دید.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین، گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، پیام‌های روشنی دارد. پیام وحدتِ مثال زدنی و تکرار صحنه‌های باشکوه انقلاب و حوادث پیروزمندانه‌ای که در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم.

حادثه هفتم تیر بار دیگر تکرار شد

وی ادامه داد: حادثه هفتم‌ تیر بار دیگر  تکرار شد و جوهره و ذات ناب ملت ایران و حق طلبی‌شان و اقتدار خالصانه‌ ظلم‌ستیزشان بار دیگر تجلی پیدا کرد تا راه شهید سلیمانی و همرزمانشان برای سرعت بخشیدن به پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی هموارتر کرد.

دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی غیرقابل محاسبه است

وزیر سابق‌ دادگستری با بیان اینکه: ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما دستاوردهای آن غیرقابل محاسبه است، گفت: طی روزها، سال‌ها و ماه‌های آینده این دستاوردها را خواهیم دید.

روحِ حماسی و مقاومت در اوج خود نمایان شد

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: استکبار هم خواهد فهمید که جریان انقلاب اسلامی، جریان طوفنده‌ای است که در مراحل مختلف صیقل ‌می‌خورد و  بدون شک در این مسیر گام‌های بلندتری برخواهد داشت و قله‌های جدیدی فتح خواهد کرد.

پورمحمدی گفت: امروز ما نصرت الهی را به وضوح می‌بینیم و الحمدالله که روحِ حماسی، مقاومت، شهادت‌طلبی و همبستگی و وحدت در اوج خود نمایان شده است. باید خدارا شاکر باشیم و این همبستگی را حفظ کنیم.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =