فرصت طلبان و سودجویان در بازار نباید اجازە مانور داشتە باشند/کالاهای اساسی به مقدار کافی در انبارها موجود است

استاندار کردستان تاکید کرد که به فرصت طلبان و سودجویان در بازار نباید اجازه داد که نسبت به احتکار هیچ کالایی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان، ضمن تبریک به مناسبت حمله انتقام جویانه سپاه پاسداران و پاسخ دندان شکن به آمریکای جنایتکار اظهار داشت: جای شکرگذاری است که این قدرت و توان در کشور وجود دارد که می توانیم با اقتدار از موجودیت و استقلال کشور دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه تنظیم بازار اقدامی برای دریافت گزارش ها و آمادگی در صورت مقابله به مثل احتمالی آمریکا است، گفت: خوشبختانه در کشور و استان کالاهای اساسی به مقدارکافی موجود و ذخیره سازی شده است ومردم در این خصوص هیچ نگرانی نداشته باشند.

مرادنیا تاکید کرد: مردم آرامش داشته باشند و مطمئن باشند هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در این شرایط ممکن است عده ای در بازار اخلال و نسبت به احتکار کالاها اقدام کنند، تصریح کرد: نباید به چنین افرادی اجازه داد که فعالیت های سودجویانه داشته باشند و دستگاههای نظارتی نیز در این رابطه حضور پررنگ داشته باشند.

وی بیان کرد: هم اکنون در قیمت برخی از کالاهای اساسی قیمت در کردستان پایین تر از میانگین کشوری است و ما تلاش می کنیم کالاهای اساسی با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

مرادنیا اضافه کرد: در جلسه قبلی کارگروه تنظیم بازار برخی رسانه ها صحبت های من را درست منعکس نکردند ، ولی مردم بدانند به دلیل تولیدات استان قیمت برخی کالاهای اساسی از میانگین کشوری پایین تر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =