دستور ویژه قضایی برای بررسی دقیق علل حادثه واژگونی اتوبوس تهران – گنبد

میزان نوشت: رییس کل دادگستری استان مازندران به دادستان شهرستان سوادکوه جهت بررسی دقیق علل واژگونی اتوبوس تهران – گنبد دستور ویژه صادر کرد.

حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: بنا بر گزارش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سواد کوه مبنی بر واژگونی اتوبوس در مسیر سوادکوه قبل از عبور خطیرکوه به داخل دره در ساعت ۲ چهل و پنج دقیقه بامداد پنجشنبه، تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده و ۲۴ نفر مصدوم شده‌اند که در این میان راننده و کمک راننده اتوبوس هم فوت کرده‌اند.

این مقام عالی قضایی استان مازندران همچنین اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.
رییس کل دادگستری استان مازندران ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه و آرزوی عافیت و سلامتی برای مصدومان، افزود: این خبر ناگوار که تعداد زیادی از خانواده‌ها را داغدار کرد موجب تأثر اینجانب قرار گرفت؛ چرا که جان انسان‌ها شریف و عزیز است. اینجانب این ضایعه را به عموم مردم ایران تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن عزیزان رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.
 
حضور دادستان سوادکوه در محل حادثه
گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه شخصا از محل حادثه بازدید و در خصوص متوفیان حادثه نیز تأکیدات لازم در راستای تسریع اقدامات قانونی، احراز هویت و تحویل به خانواده‌ها به پزشکی قانونی استان ابلاغ گردید.
دادستان سوادکوه همچنین از مصدومین در بیمارستان زیراب عیادت کرده است.
۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =