رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس پیش بینی کرد که آیت‌الله مهدوی‌کنی با رأی بالایی رئیس مجلس خبرگان رهبری خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده تهران با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و اعلام کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی،‌ به فارس گفت:‌ ما کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی را برای ریاست بر خبرگان امر مبارکی می‌دانیم و انشاءالله خبرگان ملت نیز با تغییر مسئولیت‌ها در این مجلس، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که آیت‌الله مهدوی‌کنی با رأی بالایی رئیس مجلس خبرگان رهبری خواهد شد.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در ادامه با اشاره به تأثیر انتخاب آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ریاست خبرگان رهبری، اظهار داشت: خبرگان به خاطر مسئولیت معنوی‌ای که دارند باید از یک جایگاه مقدس، مذهبی و معنوی برخوردار باشند البته قطعاً انتخاب آیت‌الله مهدوی‌کنی در ریاست این مجلس می‌تواند به جایگاه معنوی خبرگان، مشروعیت دینی بیشتری بدهد.

حسینیان همچنین با اشاره به مواضع اخیر هاشمی علیه فتنه و موضع‌گیری‌ها در خصوص نظرات وی، تأکید:‌ امیدوارم که هاشمی متوجه شده باشد که فتنه‌گران ضد انقلاب بوده و علیه انقلاب و نظام عملکرد کرده‌اند.

وی افزود: موضع‌گیری اخیر هاشمی با واقعیت فاصله زیادی داشته و بعداً پیامدها و نتایج خودش را هم به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه با اشاره به اعلام آمادگی هاشمی برای محاکمه فرزندش مهدی نیز خاطرنشان کرد: این مسئله امر مثبتی است، هاشمی اگر از ابتدا همین موضع را اتخاذ کرده بود قطعاً مقبولیت وی نزد مردم بهتر از امروز بود.
/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جف پك IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    0 0
    باز خوبه درصدشو مشخص نكردن