درگیری سه عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان رامسر استان مازندران با قتل یکی از آنان و آتش سوزی منزل محل معامله مواد مخدر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جنائی "محمد عظیمی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در یکی از منازل مسکونی در شهرستان رامسر حریق توسط عوامل آتش نشان مهار و با بررسی های به عمل آمده از محل جسد صاحب منزل و جسد فردی که آثار ضرب و جرح بر بدن آنان مشهود بوده کشف شد.  

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد در ساعاتی قبل از حادثه فردی به نام " مصطفی " که دارای سابقه کیفری نیز بوده به اتفاق صاحب منزل به نام " محمد ابراهیم" و فرد دیگری به نام " رضا " که هر دو نفر آنان نیز دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر و فروش مواد مخدر نیز بوده اند در محل حضور داشتند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و بکارگیری منابع اطلاعاتی متهم که از محل متواری شده بود با تلاش های ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ عظیمی تصریح کرد : متهم در تحقیقات و بازجوئی به عمل آمده به قتل اعتراف و در تشریح گفته های خود گفت؛ به اتفاق دو نفر یاد شده برای خرید مواد مخدر در محل حاضر شده بودند که به دلیل عدم توافق طرفین در معامله مواد مخدر با هم درگیر شده اند.

وی نیز با چاقو یکی از همدستانش را به قتل رسانده و دیگری را مجروح کرده و برای از بین بردن آثار جنایت نیز با واژگون کردن پیک نیکی که در داخل منزل روشن بوده منزل را نیز به آتش کشیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
56181

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =