مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک نقشه قتل دوستش و اعضای خانواده او را طراحی و اجرا کرده بود، لحظاتی قبل از قتل همسر صاحبخانه به دام افتاد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
اهالی محله «سربندر» شهرستان ماهشهر هفته گذشته با شنیدن صدای شیون زن جوانی خود را به خانه او رساندند. آنها پس از ورود، با پیکر خونین و بی‌جان پسر هفت ساله صاحبخانه در حیاط روبه‌رو شدند. دختر سه ساله خانواده هم که با کارد مجروح شده بود، تقاضای کمک داشت.

همان موقع یکی از اهالی خود را به تلفن رساند و با عجله مأموران را از این جنایت هولناک باخبر کرد. این در حالی بود که چند تن از اهالی پس از ورود به یکی از اتاق‌ها ناگهان مرد خشمگینی را دیدند که با چرخ گاری به سر و صورت زن جوانی می‌کوبید.

همزمان با حضور مأموران، مرد جنایتکار دستگیر شد. زن جوان و دختر خردسالش نیز بلافاصله راهی بیمارستان شدند.

حسین - متهم به قتل - پس از انتقال به اداره آگاهی جزئیات نقشه شوم قتل اعضای خانواده دوستش را فاش کرد. مرد جوان که اعتیاد شدید به ماده مخدر «شیشه» دارد، درباره انگیزه‌اش گفت: از چند سال قبل با جعفر - پدر خانواده - دوست بودم و رفت‌و‌آمد داشتیم. چندی قبل او مقداری پول از من قرض گرفت، اما حاضر به پرداخت بدهی‌اش نشد. به همین خاطر با هم اختلاف داشتیم. سرانجام به خاطر کینه‌ای که به دل گرفته بودم، برای انتقام نقشه قتل اعضای خانواده «جعفر» را طراحی کردم. بنابراین ابتدا سراغ پدر خانواده رفته و او را به بهانه‌ای به حاشیه شهر کشاندم، بعد هم با اسلحه شکاری او را کشته و با شمشیر مثله‌اش کردم. بعد راهی خانه‌اش شدم. وقتی پسر 7 ساله‌اش صادق در را باز کرد، او را با بهانه‌ای از خانه دور کردم تا دیگر اعضای خانواده را از پا درآورم، اما «صادق» خیلی سریع برگشت و به همین خاطر پسربچه را با شمشیر کشتم. سپس سراغ خواهر سه ساله‌ و مادرش رفتم. دختر سه ساله خانواده را هم با ضربه‌ای مجروح کردم. در حال کشتن زن جوان بودم که مأموران و اهالی سر رسیده و دستگیر شدم.

سرهنگ محسنی - رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان - در این‌باره گفت: به دنبال اعتراف‌های مرد جنایتکار، تیمی از مأموران همراه قاضی جنایی راهی محل قتل جعفر شده و پیکر او را نیز یافتند. «حسین» - عامل جنایت - هم پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. دختربچه و مادرش نیز از مرگ نجات یافته‌اند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =