۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
گوشت و مرغ شب عید تامین است

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نزدیکی به شب عید، ایام نوروز و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان در تأمین و عرضه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ و نهاده های دامی کمبودی در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، «مرتضی رضایی» در دومین گردهمایی مدیران ستادی و استانی شرکت پشتیبانی امور دام با حضور حسن عباسی معروفان و اعلام سیاست‌های جدید شرکت برای تامین نهاده ها و اقلام مورد نیاز مردم افزود: با وجود  رشد ۱۱ درصدی مصرف گوشت و تخم مرغ در کشور، شاهد کاهش قیمت و افزایش تولید  این محصولات هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار داشت: با توجه به تحریم ها، میزان تولید تخم مرغ به یک میلیون تن، و مرغ از مرز دو میلیون تن گذشته است رکورد خوبی برای صنعت دام و طیور به شمار می رود.

هیچ کمبودی در تامین نهاده های دامی مورد نیاز کشور نداریم

«حسن عباسی معروفان»  مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تشریح شرایط موجود کشور، سیاست‌های جدید شرکت برای تامین نهاده ها و اقلام مورد نیاز مردم را اعلام و خواستار همکاری هرچه بیشتر مدیران استان‌ها برای ذخیره سازی و نگهداری اقلام مورد نیاز مردم شد.

وی گفت: با توجه به ورود کشتی های حامل کنجاله سویا و ذرت به طور قطع هیچ کمبودی در تامین نهاده های دامی در کشور نخواهیم داشت و آرامش همچنان در بازار حاکم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، بررسی میزان ذخیره سازی مواد پروتئینی، هماهنگی های بیشتر برای انتقال نهاده های دامی از بنادر به مراکز استان‌ها، تهیه فضای مناسب برای ذخیره سازی نهاده‌ها، رعایت استانداردهای لازم برای نگهداری باکیفیت محصولات، حمایت از مرغداران، خرید منصفانه محصولات ورصد لحظه ای بازار مرغ و گوشت به منظور حفظ آرامش از اولویت برنامه های این شرکت برشمرد.

عباسی معروفان برای حفظ ذخایر و تامین نیاز مردم از مدیران این شرکت خواست با تمام توان وظایف محوله را انجام دهند.

۲۲۳۲۲۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =