ریزش بهمن در کردستان راه‌های روستایی را مسدود کرد

تسنیم نوشت: معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از ریزش بهمن در ۹ نقطه از گردنه ژالانه اورامان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۵ روستای کردستان در پی بارش سنگین برف همچنان مسدود است.

رامبد نوذری از بازگشایی راه ارتباطی ۱۵۰ روستای منطقه کوهستانی استان کردستان در پی بارش سنگین برف خبر داد و اظهار داشت: ۲۶۹ پرسنل راهدار با ۱۴۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی، مشغول فعالیت و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستاهای مسدود شده بودند.

وی افزود: نیروهای راهداری در روز گذشته با استفاده از یک هزار و ۴۰۲ تن شن و نمک به برفروبی پنج هزار و ۶۸ کیلومتر از محورهای اصلی پرداخته و ۳۹۱ نفر گرفتار در برف را نجات و ۴۰ نفر را اسکان دادند.

معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: همچنین ۱۴۳ پرسنل راهدار با ۱۱۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۶۷ تن نمک به برف‌روبی دو هزار و ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی پرداختند.

نوذری از ریزش بهمن در ۹ نقطه از گردنه ژالانه اورامان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۵ روستای منطقه کوهستانی استان کردستان در پی بارش سنگین برف همچنان مسدود و نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =