خدمات‌رسانی هزار و ۱۶۵ دستگاه ناوگان در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۶۵ دستگاه در حوزه جابه‌جائی مسافر به مردم عزیز در استان اردبیل خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی اظهار داشت: ۵۸۱ دستگاه سواری، ۳۷۰ دستگاه اتوبوس و ۲۱۴ دستگاه مینی‌بوس در حوزه جابه‌جایی مسافر به مردم عزیز خدمات ارائه می‌دهند که ۲ هزار و ۶۲۱ نفر راننده سخت‌کوش در بخش مسافری استان اردبیل مشغول فعالیت هستند.

وی به فعالیت ۵۲ شرکت مسافربری در استان اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه گذشته حدود یک میلیون و ۵۶۳ هزار نفر مسافر در استان اردبیل جابجاشده است و زمان حرکت اتوبوس‌ها و عدم توقف آن‌ها در میادین شهر نیز نظارت ویژه‌ای می‌شود که این مهم برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا شد و با تلاش همکاران زمان توقف در میادین به صفر رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: برای رفاه حال مسافران اداره کل راهداری در طول سال به بهای بلیت‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی ‌-‌ رفاهی بین‌راهی، کنترل ناوگان از طریق سپهتن، انجام فرائض دینی و شرعی در حین سفر و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی ناوگان عمومی نظارت مستمر و ویژه‌ای دارد.

رحمتی تصریح کرد: مردم و مسافران می‌توانند هر گونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا به شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =