براساس وعده وزیر مسکن و شهرسازی ، هزینه های طرح ساخت مسکن مهر برای سال آینده بدون هیچ تغییری با قیمت هرمتر مربع 300 هزار تومان انجام می شود.

  به گفته علی نیکزاد در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان بروجرد ، از زمان اجرای طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم تاکنون دو میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف شهری و روستایی کشور احداث و تحویل متقاضیان شده است.

وی اظهار داشت: این تعداد شامل واحدهای مسکونی شهری و روستایی، واحدهای احداثی بافت های فرسوده شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر و شهرهای جدید است.

نیکزاد گفت: این درحالی است که تا قبل از اجرای این طرح شمار کل واحدهای مسکونی شهری و روستایی در کشور 18 میلیون واحد شامل 13 میلیون و 300 هزار واحد شهری و چهار میلیون و 700 هزار واحد مسکن روستایی بود.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: برهمین اساس ساخت دو میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در این مدت در قالب مسکن مهر یکی از اقدامات مهم و چشمگیر دولت است.

وی در خصوص تاسیسات واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر توضیح داد: درزمینه تاسیسات آب و برق و گاز مسکن مهر هیچ مشکلی وجود ندارد و همزمان با تکمیل مراحل ساخت، گاز و آب و برق و فاضلاب آنها انجام می شود./121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =