انبوه جمعیت در مصلّی ساعتی پیش از آغاز نماز جمعه به امامت رهبری/حرکت نمازگزاران تهرانی به سمت مصلا /همه منتظر خطبه های مهم رهبر انقلاب

فارس نوشت:در حالی که یک ساعت تا آغاز رسمی مراسم نماز جمعه تهران باقی مانده است، مصلّی تهران با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.

در حالی که ساعتی تا آغاز رسمی مراسم نماز جمعه تهران باقی مانده است، مصلّی تهران با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.

بنا بر این گزارش، تصاویر ورودی‌های مصلّی امام خمینی(ره) حاکی از آن است که تا دقایقی دیگر، محل برگزاری نماز جمعه امروز تهران، شاهد حضور انبوه جمعیت نمازگزار خواهد بود.

محمدباقر پیشنمازی رئیس ستاد نماز جمعه استان تهران روز گذشته از مردم خواسته بود، تا در صورتی که پس از ۱۰ وارد مصلّی امام خمینی(ره) خواهند شد، حتما مُهر و زیرانداز به همراه داشته باشند.

حرکت نمازگزاران تهرانی به سمت مصلا /پایتخت نشینان در انتظار دیدار با رهبر معظم انقلاب

همچنین ایرنا نوشت:

شهروندان تهرانی از ساعات اولیه صبح امروز برای شرکت در نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عازم میعادگاه نماز جمعه هستند.

هرچند بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه تهران، درهای مصلای تهران از ساعت ۹ صبح به روی نمازگزاران گشوده شده است و از مردم خواسته شده یکساعت قبل از نماز در مصلا حاضر باشند اما مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که از قبل از ساعت ۹ صبح خیابان های منتهی به مصلای تهران مملو از اقشار مختلف مردم است.

زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان از ساعات اولیه امروز خود را به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رسانده اند و در دستان آنها پلاکاردهایی با مضمون «من یک سپاهی ام»، «سپاه فدای ملت» دیده می شود.

شبستان  مصلای تهران با تصاویری از سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهندس و دیگر شهدای مقاومت که سیزدهم دی ماه امسال با اقدام تروریستی آمریکا به شهادت رسیدند، دیده می شود.

امروز بعد از نزدیک هشت سال قرار است رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز جمعه تهران را اقامه کنند و ناظران سیاسی و تحلیلگران معتقدند با توجه به تحولات اخیر، رهبر معظم انقلاب نکات مهم و تاریخی در خطبه های نماز جمعه ایراد خواهند کرد.

ستاد برگزاری نماز جمعه برای تسهیل تردد نمازگزاران، محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به مصلای تهران وضع کرده است؛ نمازگزاران می توانند از سیستم متروی تهران برای تردد استفاده کنند که بر اساس اعلام شرکت مترو، امروز رایگان است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343118

برچسب‌ها