۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶

ساعتی قبل از بازی ذوب آهن و الامارات، ورزشگاه فولادشهر هیچ نشانی از برگزاری بازی لیگ قهرمانان نداشت.

خیابان های منتهی به این ورزشگاه در یکی از معدود بازی های فصل ذوب آهن خالی از تماشاگر بود. به دلیل ساعت بد برگزاری مسابقه، اغلب طرفداران این تیم ترجیح دادند در خانه بمانند و بازی این تیم را از تلویزیون تماشا کنند.
این پیش بینی اغلب مسئولان ذوب آهن نیز بود. در هوای نسبتا سرد فولادشهر نیز اغلب طرفداران ترجیح می دادند یقه کت خود را بالا بزنند و در لاک خود فرو بروند. حتی زمانیکه بازیکنان ذوب آهن برای شروع بازی به زمین آمدند از سوی طرفدران به هیچ وجه تشویق نشدند. تنها زمانی صدای آنها به گوش می رسید که بازیکنان الامارات خطا می کردند یا قصد داشتند توپ را از نقطه کرنر بزنند.
مانند بازی سپاهان و استقلال هم باد شدید در ورزشگاه فولادشهر باعث شد تا دو تیم زیاد روی توپ کنترل نداشته باشند و نتوانند تاکتیک های خود را به درستی در زمین بازی پیاده کنند.در این لحظات بود که تازه طرفداران ذوب آهن کمی ورزشگاه را گرم کردند و با دادن شعارهای «ذوب آهن با غیرت» یخ فولادشهر را شکستند. با اینهمه نکته ای که در بازی دیروز بیش از همه آزار دهنده بود به سکوهای خالی ورزشگاه بازمی گشت. ضلع جنوبی غربی ورزشگاه به طور کامل خالی از تماشاگر بود و سکوهای شمالی نیز زیاد جالی خالی داشت.

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تکل IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
    0 0
    هه هه هه هه هه هه ...........