کاربران خبرآنلاین درباره واکنش ترامپ به انتقام سخت ایران چه گفتند؟

کاربران خبرآنلاین، واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران به عین الاسد را عقب نشینی آمریکا تلقی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا  پس از یک روز سکوت خبری و منتظر ماندن رسانه ها اعلام کرد که پاسخ ما به انتقام سخت ایران تحریم است که این در روزهای گذشته تحریم ها از سوی وزارت خزانه داری این کشور رسما اعلام شد.

واکنش ترامپ به انتقام سخت ایران بازتاب گسترده ای داشت خصوصا زبان بدن او و سخنرانی که مانند سابق نبود توجه رسانه های خبری را جلب کرد. خبرآنلاین طی یک نظر سنجی از کاربران خود پرسید که نظر شما درباره اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده چیست؟ که در ادامه برخی از کامنت ها را می خوانیم:

کاربری نوشت: این ضرب شصت فرزندان خلف امام و رهبری بود که دمار از روزگار یانکی ها دراورد

کاربر دیگری عنوان کرد: با حمله موشکی ایران به نیروهای امریکایی در عراق نه تنها آمریکا بلکه خیلی از دیگر کشورها مثل ترسوهای حوزه خلیج فارس حساب کارشونو کردن ای والله دست مریزاد

مخاطبی در پاسخ به کامنت بالا نوشت: ما باید این به قول شما ترسوهای حوزه خلیج فارس رو جذب کنیم و نگذاریم آمریکا با ایران هراسی و اختلاف افکنی اونها رو سرکیسه کنه و ازین طریق جای پایی هم برای حضور خودش در منطقه ایجاد کنه.

کاربر دیگری نوشت: بنده بعنوان یک کارشناس دفاعی فکر می کردم امریکا حداقل نیمی از موشکهای ما را منهدم یا منحرف کند اینکه هیچکدام از موشکها منهدم نشده خیلی برای انها سنگین است کسانی هم که می گویند ما باید امریکایی می کشتیم همانهایی هستند که می گفتند ایران جرات شلیک یک تیر را هم ندارد برای اطلاع عرض کنم که از جنگ جهانی دوم و بعد از حمله ژاپنی ها به پرل هاربر هیچ کشوری در این 80 سال با صراحت و با مسئولیت خودش مستقیم به امریکا حمله نکرده است این مساله خیلی برای انها سنگین است.

مخاطب دیگری عنوان کرد: باسلام و خداقوت به سربازان امام زمان ورهبری درتمامی نیروهای نیروهای حافظ امنیت درسراسر گیتی هرانچه ولایت مطلقه فقیه وعوامل تحت امرایشان مصلحت بدانند بی شک درهرزمان ومکان بهترین تصمیم ممکن برای حفظ شرافت وعزت مندی کیان دنیای اسلام خواهد انشاالله خداوندبه امام عزیزمان طول عمر باعزت عنایت فرماید

مخاطب دیگری نوشت: قبل از ترور شهید حاج قاسم میدونست بعدش یه چنین حمله ای به پایگاهاش میشه اما با خودش فکر کرد که با ترور شهید سلیمانی میتونه مقاومت رو تضعیف و نفوذ ایران رو در منطقه کم کنه اما به هیچ عنوان فکرش رو هم نمیکرد که شرایط کاملا عوض بشه که شد .ایران سردار بی نظر از هر لحاظ رو از دست داد اما در عوض هم قدرت نظامی خودشو به رخ امریکا ومتحدانش در منطقه نشون داد و از اون مهمتر نفوذ بسیار بیشتری در منطقه بدست اورد.

شما کاربران محترم می توانید مشروح کامنت ها را اینجا بخوانید.

310 23310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    تحریم آمریکا به ایران جواب ایران انداختن موشک بر سرشان تا شکستن تحریما بلاخره باید کاری کرد که امریکایی ها این زبان تحریم رو بردارن از دهانشان