توصیه آقای گل به یحیی: از کریم بیشتر استفاده کن!

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: به نظر من بهترین اقدام محمدحسن انصاری‌فرد در این مدت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس بوده است.

هرچند تیم امید کشورمان باز هم از صعود به المپیک بازمانده، اما فرشاد پیوس از جمله حامیان سرمربی آن است. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی کشورمان از انتخاب یحیی گل‌محمدی هم حمایت می‌کند و...

از کجا شروع کنیم؟ تیم امید چطور است؟
من نمی‌دانم چرا می‌خواهند همه کاسه کوزه‌ها را سر حمید استیلی بشکنند.

به هرحال سرمربی و مسئول مستقیم نتایج تیم امید و عدم صعود به المپیک معمولاً سرمربی است؟
به نظرم مهم‌ترین ضعیف تیم امید گلزنی بود. بازیکنان این تیم جلوی ازبکستان، کره‌جنوبی و چین موقعیت‌های زیادی از دست دادند. مشکل تیم حمید نبود، چون قبول مسئولیت در چنین شرایطی خیلی جرأت می‌خواست.

به هر حال سرمربیگری تیم امید خیلی‌ها را وسوسه می‌کند.
اتفاقاً شنیدم به چند نفر تیم امید پیشنهاد شد و قبول نکردند. هیچ‌کس زیر بار تیم امید نرفت ولی حمید استیلی قبول کرد و باید قدردان باشیم. حمید استیلی از جمله پیشکسوتان خوشنام و محبوب فوتبال ایران است و نباید بی‌رحمانه به او حمله کرد.

چرا حسرت صعود ما به المپیک ۴۸ ساله شد؟
باید در رده‌های پایه فوتبال بازنگری کرد. زمانی که ما بازی می‌کردیم استاد اردشیر لارودی و خیلی‌های دیگر بدون چشمداشت و با زحمت فراوان استعدادها را از زمین‌های خاکی کشف کرده و در راه‌آهن، بانک ملی، تهرانجوان و... بازیکن‌سازی می‌کردند. الان تیم‌های پایه‌ای شده محل کاسبی و دیگر استعدادیاب خبره و زحمتکش پیدا نمی‌شود. مشکل اصلی عدم صعود ما ضعف در فوتبال پایه‌ای ماست.

بسیار خوب، انتخاب یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری پرسپولیس به نظر شما درست بود؟
به نظر من بهترین اقدام محمدحسن انصاری‌فرد در این مدت بوده است. یحیی گزینه بسیارخوبی برای پرسپولیس است.

چرا چنین اعتقادی دارید؟
چون یحیی خودش نیم‌فصل اول در همین لیگ بوده و شناخت کافی از بازیکنان پرسپولیس و از نقاط ضعف و قوت حریفان دارد. ضمن آنکه از جنس پرسپولیس است و دلش برای این تیم می‌سوزد. یحیی گل‌محمدی خوب می‌داند هواداران پرسپولیس با یک برد یا باخت چه احساسی پیدا می‌کنند و به همین خاطر فکر می‌کنم انتخاب خوبی است.

توصیه‌ای به گل‌محمدی ندارید؟
یحیی خودش عاقل است، اما من فقط به او توصیه می‌کنم از کریم باقری بیشتر استفاده کند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =