ظرفیت سینماهای مردمی جشنواره فجر چقدر است؟

ایسنا نوشت: معاون اجرایی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از اختصاص دادن حدود ۹۵۰۰ صندلی برای مردم علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های این جشنواره خبر داد.

عزت‌الله علیزاده درباره پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره و ظرفیت در نظر گرفته شده برای مردم بیان کرد: «براساس پیش‌بینی انجام شده ظرفیت سینمای مردمی ۱۷ مجموعه با ۳۴ سالن و ۹۵۰۰ صندلی است که این ظرفیت امسال نسبت به سال قبل به اندازه دو هزار صندلی بیشتر شده است.»

او درباره نمایش مردمی فیلم‌ها در شهرهای دیگر افزود: «آنچه اعلام شد فقط مربوط به تهران است و برنامه‌ریزی استان‌ها در خود استان‌ها انجام می‌شود که در ستاد جشنواره هم پیگیری می‌شود.»

او درباره سهم ارگان‌ها و نهادها نیز توضیح داد: «امسال ۲۵ درصد از ظرفیت بلیت‌ها برای گیشه، بین ۱۵ تا ۱۷ درصد برای ارگان‌ها و باقی برای پیش‌فروش از طریق سایت در اختیار مردم خواهد بود. همچنین یک ردیف هم در سینماها در اختیار صاحبان آثار و سینما قرار می‌گیرد.»

علیزاده تاکید کرد: «امسال مطابق دوره‌های قبل، فروش بلیت در گیشه را هم داریم و ظرفیت هم بیشتر شده تا مردم کمتر در صف بمانند. ضمن اینکه بنا به بودن متقاضی، سانس فوق‌العاده هم دایر خواهد شد.»

علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های جشنواره می‌توانند از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۳۰ دی‌ به سایت جشنواره مراجه کنند و این فرصت تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دوم بهمن‌ ادامه خواهد داشت.

۲۴۱۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =