آیا گناهان جسمانی ترامپ را سرنگون می کند؟

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: روزنامه واشنگتن پست در گزارشی می نویسد که اقدامات ترامپ موجب شده است بسیاری از آمریکایی‌ها از وی متنفر باشند.

 واشنگتن پست در گزارشی می نویسد: نگه داشتن حساب همکاران سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که متهم، محکوم یا زندانی شده اند، دشوار است. با نظم حیرت آوری، نام‌های جدیدی در فهرست بی انتهایی از افراد بی اخلاق و کلاهبردار نمایان می‌شوند.

حقه‌های ریاست جمهوری ترامپ با افشاگری‌های یک ستاره فیلم‌های غیراخلاقی شروع شد که برای آنکه درباره رابطه اش با ترامپ حرفی نزند به وی حق السکوت داده شد. تعجبی ندارد که بسیاری از آمریکایی‌ها از این رئیس جمهور تنفر دارند. اما آن چه در نهایت ترامپ را سرنگون خواهد کرد گناهان جسمانی وی نیست بلکه سوء استفاده او از قدرت و کارشکنی برای کنگره است - دو اتهامی که در پرونده استیضاح در سنای آمریکا مطرح شده است.

هفته گذشته، در پی روند آهسته استیضاح در مجلس نمایندگان، شخصیت جدیدی در آخرین لحظه ظاهر شد. لو پارناس، فرد مهم این هفته بود.

پارناس و ایگور فرومن از دستیاران رودی جولیانی، وکیل ترامپ، بودند که اکتبر گذشته زمانی که قصد سوار شدن به هواپیما به قصد اروپا با بلیط‌های یک طرفه را داشتند، دستگیر شدند. پارناس که به توطئه، اظهارات دروغین و جعل سوابق متهم شده بود، بی گناه شناخته شد، و اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی با سی ان ان علیه ترامپ صحبت کرد.

وی گفت: اگر مجلس سنا از وی بخواهد حاضر است شهادت دهد. وی همان کسی بود که از طرف جولیانی و ترامپ برای تحت فشار گذاشتن ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درباره تحقیق از جو بایدن و پسرش به این کشور سفر کرده بود.

ترامپ توهم خودبزرگ پنداری خود را بر ملت تحمیل کرده است و تیمی از آدم‌های چاپلوس و مجرم را گرد آورده تا بتواند به جاه طلبی‌های خود برسد. پارناس جدیدترین آن‌ها است.

اگر پارناس سقوط کند، احتمالا قصد ندارد تنها باشد. وی پای ویلیام بار، دادستان کل، و مایک پنس، معاون رئیس جمهور، را نیز به میان کشیده است. البته هر دو آن‌ها این اتهامات را رد کرده اند. پای جولیانی نیز در میان است.
310311
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    سلامت دستگاه حکومتی آنها همین بس که کارمند سابق ترامپ با صراحت لهجه علیهش صحبت میکند و این نکته که ترامپ در آمریکا قدرتمندترین است این نکته را قابل توجه میسازد آمریکا جنگ طلب تروریست و نامرد در مذاکره است اما آنچه نیاز جامعه ماست شفافیتی است که آنها به آن نزدیکترند