جشنواره پایانه‌های فروش بانک تجارت و دو برنده جایزه 100 میلیون تومانی

قرعه‌کشی مرحله نخست جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت با دو کمک‌هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، قرعه‌کشی مرحله نخست جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت مربوط به پایان آبان ماه سال جاری با حضور قائم مقام مدیرعامل این بانک برگزار و روح‌الله غفاری قلعه‌نوئی از استان خراسان رضوی و محمدرضا مددی از استان تهران برندگان دو جایزه کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو شدند.

در این مرحله که با مشارکت 134 هزار و 788 شرکت‌کننده و شش میلیون و 748 هزار و 966 کوپن شانس براساس عملکرد پایانه‌های مذکور برگزار شد، همچنین برندگان50 جایزه 50 میلیون ریالی شناخته شدند و در ادامه قرعه‌کشی 733 جایزه پنج میلیون ریالی نیز بر مبنای عملکرد استان‌ها به طوری که تمامی استان‌ها با توجه به تعداد پذیرندگان از جایزه مذکور بهره‌مند شوند، انجام شد.

حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت در مراسم برگزاری این جشنواره با بیان اینکه پایانه‌های فروش به‌عنوان یکی از خدمات استراتژیک این بانک به شمار می‌رود گفت: بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش همواره سعی دارد از طریق تقویت زیرساخت فناوری اطلاعات و تامین بهینه نیاز مشتریان این خدمت، بهترین کیفیت را در پایانه‌های فروش ارائه کند.

وی همچنین با اشاره به سایر خدمات نوین این بانک گفت: ارائه خدمت پایانه‌های فروش در کنار اینترنت بانک و همراه بانک تجارت به‌عنوان زنجیره ارزش این بخش و رسیدگی مستمر کارکنان شعب و شرکت ایران کیش موجب رضایتمندی مشتریان در این زمینه خواهد شد.

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به بانک تجارت در دو بخش متصدیان فروش و صاحبان حساب‌های متصل به دستگاه‌های POS شرکت ایران کیش برگزار و از اول آبان 98 تا پایان فروردین 99 هر ماه دو جایزه نقدی کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان اهدا می‌شود.

بانک تجارت از تمامی پذیرندگان دارای پایانه فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت به عنوان مشمولان این جشنواره دعوت می‌کند با افزایش امتیاز بر اساس شاخص‌های مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش و میانگین مانده حساب، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

نحوه امتیازدهی پذیرندگان به‌صورت ماهانه به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش یک امتیاز ، هر 15 درصد رشد تعداد تراکنش نسبت به ماه قبل یک امتیاز ، هر 30 درصد رشد میانگین حساب متصل به دستگاه نسبت به ماه قبل 3 امتیاز و به ازای اولین تراکنش همراه بانک یک امتیاز است. نحوه امتیازدهی متصدیان فروش نیز به ازای هر 10 میلیون ریال افزایش مبلغ تراکنش دستگاه یک امتیاز محاسبه می‌شود. امتیاز شرکت‌کنندگان در جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت نیز به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن پات، وب‌سایت باشگاه مشتریان تجارت، وب‌سایت ایران کیش، ارسال نوتیفیکیشن‌های جوایز و قرعه‌کشی‌های جشنواره در اپ موبایلی پات و در نهایت مجموع امتیازات شرکت کنندگان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسامی برندگان در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir ، ایران کیش به آدرس www.irankish.com و باشگاه مشتریان تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir درج شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =