فرمانده کل سپاه با اشاره به تحولات منطقه گفت: این حرکت بزرگی که شروع شده آغاز فصل جدیدی است و در این راستا انتظارات بیشتری نیز از انقلاب اسلامی وجود دارد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده‌ کل سپاه طی سخنانی با اشاره به تحولات منطقه گفت: پیروزیهای پی در پی و نصرتهای بزرگ الهی که در سراسر جهان صورت می‌گیرد با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، مواضع بحق جمهوری اسلامی، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی و پایداری امت اسلامی و سایر امت‌های حزب الله در سراسر جهان است.

جعفری در ادامه تصریح کرد: حوادثی که به تبع انقلاب اسلامی در سایر کشورها از جمله لبنان و فلسطین انجام شده و نیز موفقیت حرکت‌های انقلابی و پایداری و استقامت در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها، امروز ملت‌های مسلمان تحت ستم را بر این داشته که دیگر سکوت و نشستن جایز نیست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برخی از تحلیلگران معتقدند که این حوادث ساخته دست آمریکایی‌هاست و پشت صحنه آن آمریکاست، ادامه داد: اما این تحلیل خیلی دور از واقعیت است. البته آمریکا تلاش زیادی می‌کند که بر این حوادث مسلط شود و آن را مدیریت کند ولی معلوم هم نیست در این زمینه تا چه اندازه موفق بشود.

جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای انقلابی باید اخلاص، بصیرت و عمل به موقع داشته باشند، گفت: باید از حوادث و اتفاقات کشورهای پیرامون تحلیل درست داشته باشیم و بدانیم که دنیای امروز در چه جهتی حرکت می‌کند و ما چه عمل بموقعی را باید در این خصوص داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در رابطه با انقلاب هیچ وقت از سپاه انتظار عمل حداقلی نیست بلکه همیشه انتظار عمل حداکثری است، اظهار داشت: برقراری امنیت برای مسافرین هواپیما حداقل کار است، در صورتی که اصل و حداکثر انتظار دفاع از ارزشهای انقلاب و ترویج و تبلیغ آن است.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =