فیلم کوتاه"تعدیل" در جشنواره دانشجویی انگلیس

فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به جشنواره فیلم Dirigo international film festival راه پیداکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، این جشنواره دانشجویی که ششمین دوره آن در کشور انگلستان در حال برگزاری است، قرار است در روز ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ برندگان خود را از میان شرکت کنندگان از سراسر دنیا انتخاب کند.

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می دهد.

در این فیلم: زانیار لطفی بعنوان تصویر بردار و تدوینگر، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری و عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی به عنوان بازیگر، کیوان سروری را یاری کرده اند.

کیوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینمامی باشد وی از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی را شروع کرده و تاکنون ۴ فیلم کوتاه و ۳ مستند کوتاه ساخته است. اولین فیلم کوتاه او با عنوان "جنگ یا صلح" توانست علاوه بر حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان، نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را نیز کسب کند.

حضور در ۴۰ جشنواره‌خارجی از جمله ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان، امریکا، استرالیا، هند و ... و برنده لوح تقدیر در جشنواره های بلغارستان و استرالیا از دیگر موفقیت های این هنرمند محسوب می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =