۰ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۶

فرزند حسنی مبارک نتوانست تبعات دوری از قدرت را تحمل کند

یک روزنامه جزایری از خودکشی ناموفق جمال مبارک فرزند حسنی مبارک خبر داد .  روزنامه شروق - چاپ الجزایر - به نقل از منابع نزدیک به خانواده مبارک نوشت، جمال مبارک پس از کناره‌گیری پدرش از قدرت دچار افسردگی حاد شده است و بلوکه شدن اموال وی در مصر، ایرلند، سوئیس، فرانسه، کانادا و نروژ به این حالت افسرادگی وی شدت داده است.

این منابع افزودند: جمال مبارک با ریختن سم در فنجان چایی خود اقدام به خودکشی کرده است اما زمانی که بیهوش بر زمین افتاد خانواده وی سریعا او را به بیمارستان منتقل کرده و پس از آزمایشات خونی مشخص شد که وی به واسطه سم اقدام به خودکشی کرده است.

این در حالی است که روزنامه جمهوری - چاپ مصر - نیز نوشت:‌ وضعیت روحی جمال مبارک بسیار وخیم است و وی پس از کناره‌گیری پدرش از قدرت تا به امروز ریشش را اصلاح نکرده است.

همچنین منابع نزدیک به خانواده مبارک تصریح کرده‌اند که خدیجه جمال، همسر جمال مبارک با دیگر اعضای خانواده مبارک در شرم الشیخ نیست و این احتمال وجود دارد که وی با پدرش به لندن سفر کرده است و جمال مبارک را ترک کرده است.

از سوی دیگر روزنامه دیلی تلگراف از حضور مبارک در یک پایگاه نظامی واقع درشهر تبوک عربستان خبر داد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: مبارک 82 ساله برای درمان از بیماری سرطان پانکراس در بیمارستانی واقع در این پایگاه نظامی عربستان بسر می‌برد.

دیلی تلگراف در ادامه می‌افزاید: مبارک چند روز پس از استعفای خود راهی تبوک واقع در شمال غرب عربستان شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
    0 0
    عاقبت دیکتاتورها بهتر از این نخواهد بود
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
    0 0
    خبرهایی مرکب از روزنامه های مختلف والبته روزنامه الجزایری!! اراجیف میفرمایید؟ مردم کوچه وبازار این خبرها رو بین هم بگن بهشون نمی خندید؟