۰ نفر
۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
آیا هتل تارا مشهد مجموعه آبی دارد؟

هتل تارا مشهد از جمله هتل های با کیفیت مشهد است که مجموعه آبی دارد اما فاقد استخر است. این هتل مشهد 4 ستاره بوده که در بالا خیابان مشهد یا همان خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل دارای سونا و جکوزی می باشد که در شان یک هتل چهار ستاره نیست.

هتل تارا مشهد از نظر کیفیت غذایی مطلوب بوده و غذاهای متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد. رستوران این هتل با بکارگیری سرآشپزهای ماهر، توانسته است نظر میهمانان خود را به خوبی جلب کند تا در سفرهای بعدی نیز این هتل مشهد را انتخاب نمایند.

ساعت صبحانه هتل تارا مشهد از ساعت 8 صبح تا 10 می باشد که میهمانان باید تا ساعات ذکر شده از خدمات صبحانه استفاده نمایند در غیر این صورت خدمات صبحانه را نخواهید گرفت. صبحانه هتل تارا مشهد بوفه سلف سرویس بوده و شامل متنوع ترین صبحانه های سرد و گرم می شود.

لمکده هتل تارا مشهد محبوب ترین مکان هتل است که میهمانان ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را در لمکده هتل سپری نمایند. در این لمکده انواع چای و نوشیدنی های سنتی سرو می شود که با پخش موسیقی سنتی فضا را بسیار خاطره انگیز کرده است.

هتل تارا مشهد را اگر برای اقامت انتخاب کنید به اماکن بسیاری مانند باغ موزه نادری، بازار مرکزی، ساختمان راه آهن مشهد، میدان شهدا و ... نزدیک خواهید بود. برای ورود به حرم مطهر باید از بست شیخ طوسی (بست بالاخیابان) و صحن جمهوری داخل شوید.

هتل تارا مشهد

لمکده هتل تارا مشهد

هتل رضویه مشهد چند ستاره است؟

در جواب سوال ذکر شده باید بگوییم هتل رضویه مشهد 3 ستاره بوده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده که فاصله ی بسیار اندکی تا حرم مطهر دارد. آدرس هتل ذکر شده در میدان بیت المقدس، جنب بازار رضا است.

عکس هایی از هتل رضویه مشهد در این مطلب وجود دارد که به وضوح نشان دهنده کیفیت اتاق های این هتل مشهد است. علاوه بر نظافت و تمیزی اتاق، تمامی آن ها چشم اندازی رو به حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) را دارا می باشند که از مزایای هتل محسوب می شود.

نظرات هتل رضویه مشهد را بازبینی کردیم و دریافتیم میهمانان هتل از موقعیت مکانی و نظافت اتاق ها بسیار راضی بوده اند. مهم ترین نکته مثبت این هتل مشهد همجواری با بازار رضا است که اصلی ترین بازار خرید سوغاتی در مشهد است که قریب 100 سال سن دارد.

اتاق سینگل هتل رضویه مشهد

هتل هلیا مشهد تا حرم چقدر فاصله دارد؟

هتل هلیا مشهد تا حرم فاصله ای کمتر از 8 دقیقه دارد که برای بیشتر زائران تور مشهد، فاکتور مهمی محسوب می شود. این هتل مشهد از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده که دلیل دیگری بر محبوبیت این هتل مشهد است. هتل هلیا دارای امکانات خوبی است که نسبت به ستاره هایش عالی می باشد.

تور هتل هلیا مشهد در بسیاری از سایت ها قابل مشاهده است که هرکدام قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال تور هتل هلیا با هواپیما گران تر از تور هتل هلیا با قطار است؛ یا این که برخی فقط این هتل مشهد را رزرو می کنند و با خودروی شخصی خود عازم مشهد می شوند.

نظرات مسافران هتل هلیا مشهد نشان داده است که خدمات ارائه شده در این هتل متناسب با شان هتل بوده و میهمانان رتبه ای متوسط رو به بالا داده اند. از جمله خدمات خوب این هتل مشهد خدمات ویژه جانبازان و معلولین است که این دسته از زائران محترم می توانند در هتل هلیا اقامت داشته باشند.

اتاق 3 تخته هتل هلیا مشهد

برای رزرو هتل در مشهد چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

رزرو هتل مشهد قاعده و قانون خود را دارد که می توان به رزرو هتل با کیفیت و متناسب با بودجه زائر، نزدیک به اماکن دیدنی مد نظر مسافر و ... اشاره کرد. اگر به دنبال اطلاعات صحیح هتل، نزدیک بودن به اماکن دیدنی و ... هستید پرشین هتل را دنبال کنید.

پرشین هتل یک سایت معتبر و تخصصی است که رزرو هتل مشهد و تور مشهد را با قیمت های مختلف به کاربران خود ارائه می دهد. دفتر مرکزی این سایت در مشهد بوده که می توان از صحت معتبر بودن آن به صورت حضوری مراجعه کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل با شماره های 09198906502 و 05138096 تماس حاصل فرمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =