هتل انقلاب مشهد انتخابی ارزان در میان هتل های مشهد

هتل انقلاب مشهد هتلی 2 ستاره است که از نظر کیفیت و خدمات رتبه مناسبی دارد. اگر به دنبال هتل مشهد با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم هتل انقلاب را از دست ندهید. این هتل مشهد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده که دسترسی شما به بازارهای مشهد را آسان می نماید.

هتل انقلاب مشهد انتخابی ارزان در میان هتل های مشهد است که فاکتوری مهم برای زائران محسوب می شود. هتل مذکور با این که خدمات زیادی را ارائه نمی دهد اما در نظرسنجی های مردمی دریافتیم رتبه ای متوسط رو به پایین دارد اما از نظر قیمت نسبت به خدمات از 10 نمره، 9 نمره کسب کرده است.

هتل انقلاب مشهد به بازارهای بسیاری نظیر بازار ساعت (بزرگترین بازار ساعت با برندهای مختلف که در چهارراه دانش قرار دارد)، بازار بلور (قدیمی ترین بازار لوازم خانگی در مشهد که اجناسی با قیمت مناسب دارد)، بازار رضا (بازاری که نزدیک 100 سال عمر دارد و انواع سوغاتی های مشهد را عرضه می کند) و ... دسترسی دارد.

هتل انقلاب مشهد در مقایسه با دیگر هتل های مشهد از زرق و برق چندانی برخوردار نیست، ولی محیطی بسیار صمیمی و دنج دارد که احساس راحتی در آن خواهید کرد. لابی دنج، رستوران نقلی، آسانسور، کافی شاپ و ... از امکانات موجود درداخل این هتل مشهد هستند.

هتل انقلاب مشهد را اگر می خواهید با قیمت ارزان تری نسبت به برد هتل، رزرو کنید به پرشین هتل مراجعه کنید.  پرشین هتل سایتی جامع و تخصصی است که 30 سال در امر رزرو هتل مشهد و تور مشهد سابقه ی درخشان دارد.

اتاق 3 تخته هتل انقلاب مشهد

واقعاً هتل پارمیدا مشهد استخر دارد؟

تور هتل پارمیدا مشهد را خریداری کنید تا با اقامت در یک هتل 3 ستاره از خدمات استخر آن بهره مند شوید. شاید تعجب کرده باشید که چگونه می شود یک هتل 3 ستاره مشهد دارای استخر باشد اما در مورد این هتل صدق می کند. استخر هتل پارمیدا بسیار تمیز بوده و با دستگاه های پیشرفته ای آب آن تصفیه می شود.

قیمت و عکسهای هتل پارمیدا مشهد در سایت های مختلفی قابل مشاهده است اما پرشین هتل واقعی ترین اطلاعات و دقیق ترین آدرس این هتل مشهد را در سایت خود قرار داده است. افتخار می کنیم با اقامت در این هتل مشهد به صداقت گفتار ما پی خواهید برد.

نظرات در مورد هتل پارمیدا مشهد تا این لحظه خوب بوده است و میهمانان نتوانسته اند ایراد مهم و چشمگیری از این هتل مشهد بگیرند. کیفیت غذایی، نظافت اتاق ها، خدمات ارائه شده و ... این هتل مشهد بسیار عالی بوده و تنها عیب این هتل مشهد دور بودن آن از حرم مطهر می باشد.

اینستاگرام هتل پارمیدا مشهد وجود ندارد و تنها راه ارتباطی با این هتل مشهد شماره تلفن آن است. آدرس این هتل مشهد در خیابان امام رضا 24 است که به ایستگاه مترو، میدان بسیج، خطوط بی آر تی و ... نزدیک می باشد. ببا اقامت در این هتل مشهد خدمات بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد.

هتل پارمیدا مشهد و نمایی از اتاق 3 تخته

مدیر هتل درویشی مشهد کیست و چه امکاناتی در هتل خود دارد؟

مدیر هتل درویشی مشهد جناب آقای علی درویشی است که از 6 سالگی در بازارهای تهران مشغول به کار بوده است. به گفته این مدیر با درایت، انسان با تلاش و همت خود می تواند به آرزوهایش دست پیدا کند نه با ارث و میراث. مدیر این هتل لایق امکانات بسیار مجللی را در هتل خود گنجانده است.

سال تاسیس هتل درویشی مشهد 1390 بوده که افتتاح آن با سر و صدای زیاد و باشکوه برگزار شد. بعد از به روی کارآمدن این هتل مشهد هتل قصر طلایی مشهد رقیب قدرتمندی پیدا کرد. البته این رقابت مسالمت آمیز بوده و 2 هتل نام برده شده جهت ارتقاء کیفیت خدمات خود رقابت دارند.

هتل درویشی نظرات میهمانان و منتقدان را با گوش دل قبول کرده و جهت ارتقاء خدمات هتلداری خود به کار می بندد. البته تا کنون این هتل مشهد با انتقاد شدیدی رو به رو نبوده است. از امکانات این هتل مشهد می توان به سالن بدنسازی، بازارچه های خرید با برند های لاکچری، صرافی، آژانس هواپیمایی و ... اشاره کرد.

هتل درویشی و لابی فوق العاده زیبا

رزرو هتل های مشهد با قیمت مناسب ممکن است؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم بله رزرو هتل مشهد با قیمت مناسب ممکن است به شرطی که اطلاعات آن سایت رزرو دقیق و واقعی باشد. لازم به ذکر است در برخی مواقع کاربران دلگیر هستند که چرا قیمت داخل سایت ها با قیمت نهایی متفاوت است؟.

در جواب آن باید بگوییم قیمت و نرخ هتل ثابت است اما هزینه پروازها، مدام در حال تغییر بوده که مهم ترین دلیل تفاوت قیمت در سایت می باشد. از این رو ممکن است نرخ های درون سایت با نرخ های گفته شده توسط کارشناسان کمی تفاوت داشته باشد که دلیل آن را ذکر کردیم. جهت رزرو هتل مشهد از سایت پرشین هتل و کسب اطلاعات صحیح با شماره های 09198906502 و 05138096 تماس حاصل فرمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =