هشدار پلیس راه به رانندگان: تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید

فارس نوشت: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های کشور خبر داد و گفت: ضروری است که رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در جاده‌های استانهای فارس، همدان، خراسان رضوی، هراز، چالوس و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: این در حالی است که در محورهای استانهای هرمزگان، کرمان و یزد و خراسان جنوبی هم شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محورهای زنجان، هراز، فیروزکوه، همدان، کرمانشاه، قزوین-رشت، ساوه-تهران و درگز به امام قلی هم شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

 رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات هراز و فیروزکوه و کرج چالوس ضروری است که تردد با زنجیر چرخ صورت گیرد تا از سر خوردگی و خطرات احتمالی کاسته شود.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات ایجاد شده برای رانندگان در جاده های برفی و کوهستانی اتمام سوخت است گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام ورود به جاده و به خصوص جاده های کوهستانی باک بنزین خود را پر کرده و با باک بنزین کامل سفر کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین به رانندگان توصیه می شود تا در هنگام سفر در این فصل تجهیزات زمستانی کامل و لباس گرم به همراه داشته و احتیاط لازم را انجام دهند.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =