رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، در کنار قهرمان و پیشکسوتانی چون علی میرزایی، محمد نصیری،‌ یک میهمان ویژه دیگر هم دارد؛ سعید علی حسینی.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری علی حسینی که این روزها سخت چشم انتظار رای دادگاه عالی ورزش برای لغو محرومیت مادام العمر خود است، روز پنجشنبه به سالن محمود نامجوی شهرستان رشت آمد و رقابتهای دسته 94 کیلوگرم را از نزدیک تماشا کرد.


علی حسینی که رقابتهای دسته فوق سنگین را هم تماشا خواهد کرد،‌ درباره آخرین وضعیت پرونده اش گفت:« خوشبختانه همه چیز به خوبی در حال انجام است و وکلای من ابراز امیدواری می‌کنند که بتوانند رای محرومیت مرا کاهش دهند. البته آنها بیشتر با پدرم در ارتباط هستند اما من هم خیلی امیدوارم و دعا می کنم که به امید خدا این اتفاق سرانجام بیفتد.»


سعید علی حسینی درباره رقابتهای دسته فوق سنگین و احتمال شکسته شدن رکورد جهانی حسین ضازاده توسط بهداد سلیمی نیز گفت: «زمانی من امیدوار بودم که بتوانم رکورد حسین رضازاده را بشکنم اما حالا بهداد سلیمی در موقعیت شکستن رکورد جهان قرار گرفته است. از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می کنم. بهداد وزنه بردار شایسته‌ای است که با ادامه این روند می تواند به قدرت بلامنازع سنگین وزن جهان برای چند سال متوالی مبدل شود.»


سعید علی حسینی طبق رای نهایی کمیته دادرسی فدراسیون جهانی وزنه برداری، تا پایان عمر از شرکت در رقابتهای وزنه برداری محروم است، اما وکلای این وزنه بردار امیدوارند که بتوانند نظر دادگاه عالی ورزش را برای لغو محرومیت مادام العمر تغییر دهند.

پرونده سعید علی حسینی همراه با آخرین دفاعیات نماینده فدراسیون وزنه برداری دو هفته پیش به دادگاه عالی ورزش در سوئیس ارسال شد و طبق مقررات، این دادگاه موظف است طی یک هفته آینده نظر نهایی خود را در مورد میزان محرومیت وزنه بردار مستعد و جوان کشورمان اعلام کند.

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامين IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
    5 0
    من اميدوارم علي حسيني برگرددومسببان محروميت وي روزي رسوا شوند