۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
چه هدایایی مناسب نوروز امسال هستند؟

با فرارسیدن روزهای آخر سال ۹۸، شرکت‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی مختلف جهت عرض تبریک سال نو به همکاران و مشتریان خود می افتند. اما با توجه به تنوع این هدایا، بهتر است چه هدیه‌ای به مشتریان خود ارائه دهیم که کاربردی و با کیفیت باشند تا با هر بار استفاده به یاد برند ما بیوفتند؟

باید به این نکته توجه داشت که مشتریان و مخاطبان شما، مخصوصا آن‌هایی که در دسته مدیران قرار دارند، تعداد هدایای که دریافت می‌کنند بسیار زیاد است. این موضوع احتمالا باعث می‌شود که تعداد زیادی از هدایای تبلیغاتی به خوبی دیده نشوند. بسیاری از شرکت‌ها به سراغ سررسید می‌روند. اما به این نکته توجه نمی‌کنند که هر شخص تنها از یک سررسید استفاده خواهد کرد. در بهترین شرایط سررسیدهای دیگر دفتر نقاشی فرزندان مدیر مورد نظر شما خواهند شد.

همان طور که گفتیم، هدایای تبلیغاتی باید حتما کاربردی باشند. بدین صورت همیشه از آن استفاده خواهد شد و به این صورت با هر بار استفاده مشتری شما به یاد برندتان می‌افتد.

در ادامه این گزارش به معرفی چند هدیه تبلیغاتی برتر از نظر مدیران شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش خواهیم پرداخت.

۱. اسپیکر تبلیغاتی:

اسپیکر تبلیغاتی از هدایای بسیار کاربردی است که عموما همراه با رادیو هستند. اسپیکرها پس از شارژ بسته به نوع باطری آن‌ها، بین ۲ تا ۸ ساعت شارژ نگه می‌دارند. اسپیکرهای تبلیغاتی از طریق بلوتوث، کابل AUX و درگاه USB قابل استفاده هستند. مخاطبان شما از این وسیله در سفرها، دورهمی‌های دوستانه و منزل استفاده خواهند کرد. اگر کیفیت این هدیه خوب باشد حتما مشتری یا مخاطب شما از این هدیه لذت خواهد برد و همواره برند شما را به نیکی یاد خواهد کرد.

در نظر داشته باشید این هدیه بسیار مناسب مشاغلی است که با سفر سر و کار دارند. به طور مثال آژانس های هواپیمایی از این محصول استقبال زیادی می‌کنند.

اسپیکر تبلیغاتی هدیه ای بسیار کاربردی

۲. پاوربانک تبلیغاتی:

با توجه به اینکه تلفن‌های هوشمند امروزه مصرف باتری‌های موبایل را چند برابر کرده‌اند، استفاده از پاور بانک تبلیغاتی بسیار زیاد شده است. پاوربانک‌ها یا شارژرهای همراه با اتصال به برق شهری یا کامپیوتر شارژ می‌شوند و بعد بدون نیاز به برق قابل استفاده هستند. این هدیه به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های تبلیغاتی است به ۳ دلیل:

- اول: مدت زمان زیادی از آن استفاده می‌شود.

- دوم: در بهترین زمان که مخاطب شما به شارژ موبایل نیاز دارد به کمکش خواهید رفت.

- سوم: فضای چاپ بسیار مناسبی برای حک کردن لوگوی شما روی این محصول وجود دارد.

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر برند ریمکس

۳.ست مدیریتی تبلیغاتی

از بهترین هدایای مخصوص مدیران، ست‌های مدیریتی تبلیغاتی هستند.

معمولا در ست مدیریتی، حداقل از یک هدیه ویژه الکترونیکی استفاده می‌شود. این هدیه ممکن است پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی یا هر هدیه دیگری باشد. علاوه بر این هدایا، ممکن است از خودکار، جا کلیدی یا جاکارتی نیز استفاده شود. اما قانون خاصی وجود ندارد و کاملا بسته به سلیقه و بودجه شما و همچنین اهمیت هدیه گیرنده هدایای تبلیغاتی داخل ست‌ها تغییر می‌کنند.

بسیار مهم است که ست‌های تبلیغاتی در جعبه‌های شیک و خوش ساخت قرار گیرند. حتی ابرهای استفاد شده در داخل ست‌ها بیانگر کیفیت هدیه شما هستند. بعضی از شرکت‌ها برای ارزانتر شدن جعبه، از ابر بی کیفیت استفاده می‌کنند. اما برای تهیه ست مدیریتی لوکس باید حتما از ابری که روی آن با یک لایه جیر پوشانده شده است استفاده شود. روی در جعبه‌های ست‌های تبلیغاتی معمولا از پلاک طلایی یا نقره‌ای مولتی استایل استفاده می‌شود که لوگوی مجموعه با چاپ لیزر روی آن حک می‌شود.

ست مدیریتی کاملا الکترونیکی شامل پاوربانک، هندزفری و فلش مموری OTG

۴. فلش مموری تبلیغاتی

اگر به فکر چاپ کاتالوگ محصولات یا خدمات خود هستید دست نگه دارید! امروزه با بالا رفتن هزینه کاغذ اصلا به صرفه نیست که بروشور یا کاتالوگ چاپ کنید. بهتر است یک فایل پی دی اف جذاب، بدون محدودیت در تعداد صفحات و ... درست کنید و در یک فلش مموری تبلیغاتی کپی کنید. به این صورت یک تیر و چند نشان زده‌اید. این فلش مموری سال‌ها مورد استفاده مخاطب شما قرار خواهد گرفت و کاتالوگ شما را هم در اولین اتصال به کامپیوتر خواهد خواند.

فلش مموری‌های تبلیغاتی جنس‌های مختلفی دارند.

۱. فلش مموری فلزی

۲. فلش مموری کریستالی

۳. فلش مموری چرمی

۴. فلش مموری OTG

۵. فلش مموری کارتی

۶. فلش مموری با طرح دلخواه

فلش مموری کارتی

در صورتی که نیاز به تهیه هدایای تبلیغاتی و مشاوره دارید، حتما با یکی از کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش تماس بگیرید. شماره تماس شرکت پیشکش ۰۲۱۸۸۴۰۳۰۰۴ می‌باشد. همچنین می‌توانید لیست محصولات را از سایت شرکت پیشکش به نشانی pishkeshgift.com دانلود کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345713