۱ نفر
۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
ربودن پزشک مشهدی از سوی راننده اش

ایران نوشت:شامگاه بیست و سوم دی خواهر یک پزشک 54 ساله در تماس با پلیس از ربوده شدن وی خبر دادند.با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شده و با حضور در خانه این پزشک تحقیقات خود را آغاز کردند.


خواهر پزشک ربوده شده به کارآگاهان گفت: ساعتی قبل برادرم تماس گرفت و گفت از سوی افراد ناشناسی در خیابان ربوده شده است و گروگانگیران برای آزادی‌اش تقاضای 200 سکه طلا کرده‌اند.
با این اطلاعات تحقیقات گسترده آغاز شد و در بررسی‌های علمی تیم تحقیق به سر نخ‌هایی رسیدند که نشان از رد پای یک مرد جوان داشت. خانواده پزشک مدعی شدند این مرد به‌عنوان راننده برای پزشک کار می‌کرده است.
بررسی پلیس حاکی ازآن بود که متهم با توجه به اطلاعات دقیقی که از رفت و آمد پزشک داشته نقشه گروگانگیری و اخاذی از وی را طراحی کرده و شب حادثه با همدستی ۲ نفر از دوستانش اقدام به ربودن وی کرده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از ۹شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این فرد را در حاشیه شهر شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه شدند و سه متهم را دستگیر کردند و گروگان را نجات دادند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =