"فردا" طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت

مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی "فردا" 2 برابر مبلغ سپرده خود از یک تا 10 میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در طرح سپرده تسهیلاتی فردا هر یک از  فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی ، مدیران شرکت ها و سازمان ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت ، 2 برابر مبلغ سپرده خود را همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

 تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عادی( خرید کالا و خدمات، تامین مسکن و ...) با نرخ سود 15 درصد سالانه و مدت بازپرداخت 12 ، 24 و 36 ماهه اعطا شده و به سپرده مشتری نیز طی مدت سپرده گذاری سالانه 5 درصد سود تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات پرداختی بانک تجارت در قالب این طرح از 1 تا 10 میلیارد ریال تعیین شده که با اخذ سفته و ضامن معتبر هم صنف به متقاضیان پرداخت می شود.

مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات طرح"فردا" می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط دریافت این تسهیلات به شعب یا سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس بگیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =