رونمایی از روش پرداخت QR code ایران کیش با حضور مدیر عامل بانک تجارت

سرویس جدید پرداخت مبتنی بر QR code در اپلیکیشن پات شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت رونمایی شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم دولت آبادی مدیر عامل این بانک با اشاره به نقش خدمات الکترونیک و غیر حضوری در تسهیل و افزایش امنیت مبادلات بانکی مشتریان گفت: بانک تجارت تلاش دارد تا با به روز رسانی زیرساخت های خود در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد مزیت رقابتی بیشتر در ابزارهای الکترونیک و خدمات نوین بیش از پیش در مسیر افزایش رضایت کاربران این خدمات قدم بردارد.

  طبری مدیر عامل شرکت ایران کیش مزایای این سرویس که با شیوه ای جدید توسط ایران کیش و بانک تجارت ارائه می شود را بر شمرد و گفت: روش پرداخت از طریق QR code قبلا توسط برخی شرکتهای PSP از جمله ایران کیش یا شرکتهای استارتاپی اجرا شده که بر مبنای کیف پول یا وابسته به برنامه ای خاص بوده است. نقطه تمایز این سرویس ایران کیش عدم نیاز به نصب اپلیکیشن جدید بر روی تلفن همراه مشتریان است . رفع موانع روش های گذشته برای استقبال بیشتر کاربران و رعایت الزامات امنیتی از دیگر تفاوت های این سرویس نسبت به نمونه های قبلی است.

  وی با اشاره به بازار هدف در نظر گرفته شده برای این سرویس جدید افزود: صدها هزار دارنده  POSهای فروشگاهی بانک تجارت، پذیرندگان پایانه های سیار، دارندگان MPOS، و همه صاحبان مشاغلی که به لحاظ موقعیت و شرایط امکان بهره گیری از دستگاه POS را ندارند جزو بازار هدف این سرویس جدید قرار گرفته اند . کد QR دو بعدی اختصاص داده شده به هر فروشنده کالا و خدمات که به دو صورت ثابت یا متغیر ارائه می شود امکان خرید امن بدون استفاده از کارت را در محل فروشگاه ها برای مشتریان با استفاده از تلفن همراه تنها با اسکن QR  ارائه شده توسط فروشنده فراهم می کند.

بانک تجارت یکی از سهامداران عمده شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که تامین کننده اصلی خدمات دستگاه های پایانه فروش این بانک در کشور بوده به شمار می رود. ایران کیش طی این سال ها خدمات متنوعی را در حوزه صنعت پرداخت به واحدهای صنفی مشتریان این بانک در اقصی نقاط کشور ارائه کرده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =