۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
بهترین تورهای لوکس جنوب شرق آسیا

از آن‌جا که نوروز فرصتی را ایجاد می‌کند تا مسافران سفری با مدت زمان بیشتری را تجربه کنند. سفر به جنوب شرق آسیا، می‌تواند در این زمان از سال، بسیار مناسب باشد. همچنین برخی از مسیرهای این منطقه در نوروز، آب و هوایی نسبتاً خوبی در این فصل را تجربه می‌کنند، که همراهی با تور نوروز 99 در کشورهای این منطقه را، منطقی‌تر می‌کند.

تور بالی نوروز 99؛ تاریخ، طبیعت و تفریح

تور بالی نوروز 99، برای آن‌ها که قصد سفری کامل و همه جانبه را دارند، بهترین انتخاب خواهد بود. تاریخی پربار، به گونه‌ای که سبب شده تا این جزیره، با نام جزیره خدایان شناخته شود و معابدی کم‌نظیر، که در جنوب شرق آسیا، نمونه‌ای کمتر دارد، می‌تواند مسافرانی که علاقمند به گردشگری فرهنگی تاریخی هستند را راضی کند. در کنار این، جنگل‌های بی‌رقیب جزیره، به‌خصوص منطقه ابود بالی می‌تواند، هر علاقمندی به تورهای طبیعت‌گردی و ماجراجویانه را بدون هیچ شکی، راضی کند. نهایتاً آن که سواحلی با شهرت جهانی، که می‌توانند هر مسافری که عاشق آب و ساحل است را، بدون هیچ شکی از لذتی ناتمام، سرشار کند. تمام این موارد، در کنار یکدیگر، آن هم در فضایی که بسیار لوکس و خاص است و آرامشی عجیب در آن حاکم است، می‌تواند مسافران را با یک بهشت واقعی مواجه سازد.

در مورد تورهای بالی، باید حواس‌تان به منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید، باشد. فاصله‌ی بین جنوب تا شمال این منطقه، با تاکسی بیشتر از یک ساعت است و همچنین برخی مناطق آن، به‌قدری دنج است که ممکن است با روحیه شما سازگار نباشد. مناطقی مانند کوتا، لگیان، سیمینیاک در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بالی قرار دارند و از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه با آن فاصله دارند. مهم‌تر از این نکته، آن است که این ۳ منطقه، در میان امکانات شهری نظیر بار، رستوران، مراکز خرید متعدد قرار دارد و به محض خروج از هتل، می‌توانید به امکانات شهری برسید. سواحل عمومی زیادی نیز در این مناطق وجود دارد، که کار را برای مسافران راحت‌تر خواهد کرد. همچنین پارک آبی واتربوم که یکی از بهترین پارک‌های آبی جهان است، در منطقه‌ی کوتا واقع شده و شما در هر کدام از این ۳ منطقه حضور داشته باشید، به راحتی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. ۳ منطقه جیمباران و نوسا دوآ و اولواتو در جنوبی‌ترین بخش جزیره قرار دارند، که لاکچری‌ترین هتل‌ها رو ریزوت‌ها را در خود قرار داده‌اند. اگر می‌خواهید چند روزی از همه‌ی دنیا جدا بیفتید و زمان خود را فقط در هتل صرف کنید، هتل‌های لوکس این منطقه با امکاناتی عجیب و بی‌نظیر، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، اما دقت کنید که فقط از رستوران‌های لوکس منطقه یا رستوران هتل می‌توانید استفاده کنید و این ممکن است هزینه‌های سفر را به شدت افزایش دهد. نهایتاً آن که اگر علاقمند به طبیعتی غیر قابل دست یافتن در نقاط مختلف جهان هستید، منطقه‌ی ابود در مرکز بالی، بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

پیشنهاد ما آن است که برای تور نوروزی بالی خود، ترکیبی از یکی از مناطق ساحلی -وابسته به سلیقه و تمایل خود- و ابود را برگزینید. البته اگر صرفاً برای تفریحات ساحلی می‌روید، ابود را از برنامه خود حذف کنید. مطمئن باشید که تور بالی اگر به درستی و از مرجعی حرفه‌ای خریداری شود، برای مسافران بی‌نظیر خواهد بود. ما در آژانس آویسا تراول، به عنوان برگزار کننده مستقیم و اصلی تور بالی در ایران، تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را در جریان این تورها به مسافران خود بدهیم.

تور تایلند نوروز 99؛ جزیره‌های لوکس و سواحل طلایی

شاید تایلند، یکی از اولین مسیرهای تفریحی بود که ایرانیان به آن اقبال نشان دادند. ارزان بودن مقصد، توریستی بودن کشور و سهولت سفر به آن، همگی از عواملی بوده، که مسافران را به سفر به این کشور فراخوانده است. در تمام طول سال، تقریباً تور تایلند، پرفروش و مورد استقبال مسافران است. مسیرهای مختلف آن هم، وابسته به جنس مسافران، همیشه مورد استقبال قرار گرفته است.

نوروز در تایلند، زمان مناسبی برای سفر محسوب می‌شود. دمای هوا مانند اکثر سال ۲۵ تا ۳۵ درجه است و آنچه متفاوت است، میزان بارش باران است. این زمان در تایلند، فصل کم بارشی محسوب نمی‌شود ولی از آن‌جا که هنوز فصل پر بارش شروع نشده، میزان بارش‌ها بسیار اندک است و مسافران می‌توانند سفری لذت‌بخش را داشته باشند.

شهرهای مختلف تایلند، هر کدام جاذبه‌هایی برای خود دارند، که می‌توانند مسافران را به خود جذب کنند. بانکوک به عنوان پایتخت این کشور، یکی از زیباترین پایتخت‌های منطقه جنوب شرق آسیاست. جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و مراکز خرید بی‌نظیر این شهر، می‌تواند برای بسیاری افراد جذاب خواهد بود. در میان شهرهای ساحلی، پاتایا به داشتن سواحلی بسیار زیبا با آب‌های کریستالی، بسیار برای افراد مجرد یا آن‌ها که قصد دارند، سفری ارزان‌قیمت داشته باشند، مناسب است. پوکت اما برای خانواده‌ها می‌تواند یک مقصد ساحلی رویایی باشد، اما باید دقت کنید که هزینه‌های در این جزیره، بسیار بیشتر از پاتایا است. اما مزیت تورهای نوروز تایلند در مقصد پوکت، آن است که می‌توانید با پرواز مستقیم ماهان به این جزیره و رفته و برگردید و از یک سفر بی‌نقص، لذت ببرید. اما اگر می‌خواهید در ساحلی بسیار لوکس و خاص باشید، باید تور ساموئی را خریداری کنید. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم مسیر تایلند، می‌تواند در انتخاب بهترین هتل‌های این مسیر، به شما کمک کند، اما هزینه‌ی تور و همچنین هزینه‌های جاری این جزیره، بسیار بالاست و مسافران در انتخاب آن، باید دقت لازم را انجام دهند.

باید دقت کنید که این مسیر، از آن دست مقاصدی‌ست که مسافران فراوانی دارد و همین سبب می‌شود تا پروازهای این مسیر، به سرعت به پایان برسند، پس سریع‌تر تصمیم خود را گرفته و تور تایلند نوروز 99 را خریداری کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =