۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
بررسی بحران ویروس کرونا در تلویزیون

هشتادمین قسمت «چرخ» ساعت ۱۹ امروز با بررسی بحران ویروس چینی «کرونا»، روی آنتن شبکه ۴ می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجله تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

در این برنامه، حسین فروتن به‌عنوان مجری -کارشناس میز علم «چرخ» با دکتر مریم واعظ‌جلالی، دکترای ویروس‌شناسی پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره شیوع و کشندگی ویروس کرونا گفتگو خواهد کرد.

کرونا نام ویروسی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و در حال گسترش در سطح جهان است. ویروس کرونا در موارد شدیدتر می‌تواند باعث ذات‌الریه، سندرم حاد تنفسی حاد و نارسایی کلیه شود. از علائم شایع در اثر ویروس کرونا می‌توان به عفونت شامل علائم تنفسی، تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات تنفسی اشاره کرد. ویروس ناشناخته و کشنده کرونا، نخستین بار در استان ووهان چین شیوع پیدا کرد.

در بخش دیگری از این قسمت «چرخ»، کسری کریمی‌طار، کارشناس بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و بازی‌هایی درباره بیماری‌های همه‌گیر را معرفی و بررسی خواهد کرد. آشنایی با جزییات کار یک متخصص امور ناباروری در پژوهشگاه رویان، از دیگر بخش‌های هشتادمین قسمت «چرخ» در فصل ششم خواهد بود.

«چرخ» روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ زنده از شبکه چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را برعهده دارند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =