مدیرعامل ایران خودرو:پیش فروش محصولات مطابق با برنامه تولید انجام می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد:‌ این شرکت با برنامه‌ریزی اصولی در همکاری با زنجیره تامین و حمایت های وزارت صمت، موفق به افزایش شمارگان تولید شد و توانست در چند ماهه اخیر روند تحویل خودرو به مشتریان را بهبود بخشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد ایران خودرو موفقیت های حاصل شده را نتیجه تلاش شبانه روز کارگران خط تولید در روزهای سرد زمستانی دانست و گفت: کارگران در روزهای تعطیل از جان مایه گذاشتند تا چرخ تولید بهتر از گذشته به حرکت خود ادامه دهد.
وی با اشاره به تولید روزانه 2 هزار و 500 دستگاه خودرو در این خودروساز خاطر نشان کرد: هدف تولید در بهمن و اسفندماه سال جاری، 120 هزار دستگاه انواع خودرو است که با تحقق آن به بخش عمده ای از تعهدات خود به مشتریان عمل خواهیم کرد. 
مقیمی افزود: ‌با روند افزایش تولید و تحویل، تمامی تعهدات معوق  ایران خودرو به مشتریان تا اردیبهشت ماه سال آینده به روز خواهد شد. 
وی تصریح کرد: تارسیدن به اهداف تولید و تامین نیاز مشتریان جمعه ها تعطیل نیست.مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: اجازه ورود قطعات بی‌کیفیت به بهانه افزایش شمارگان تولید به خطوط تولید را نخواهم داد .
مدیرعامل ایران خودرو، ‌رمز موفقیت این شرکت در چند ماه اخیر را تفکر جهادی، همدلی بین سازندگان قطعات و خودروساز عنوان کرد و گفت: ‌امروز مشتریان اطمینان دارند که خودرو تولید می‌شود و قطعا خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت،‌ هرچند ممکن است با تاخیر زمانی این اقدام صورت گیرد و ما همواره بابت آن عذرخواه مردم هستیم. 

ایران خودرو


وی با اشاره به  این که تصویر ذهنی ایران خودرو نزد جامعه به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات به مشتریان خدشه دار شده تاکید کرد:‌ مجوز پیش فروش محصولی را که توانایی تولید آن را نداریم، نخواهم داد. 
مدیرعامل ایران خودرو افزود:‌ نهضت داخلی‌سازی قطعات با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون 50 قطعه از محصولات ایران خودرو توسط سازندگان داخلی، بومی سازی شده است و این روند حتی با برداشتن تحریم‌ها تداوم خواهد داشت.
وی درخصوص شفاف‌سازی در پرداخت‌ به قطعه‌سازان گفت: با ایجاد همدلی بین دو انجمن قطعه ساز، آرامش به زنجیره تامین بازگشته و قطعه‌سازان هم سهم مهمی در افزایش شمارگان تولید داشته‌اند و نباید به هم‌گرایی و هم‌افزایی  ایجادشده خدشه‌ای وارد شود.
مقیمی با اشاره به دستیابی به رکورد تولید دو هزارو 557 دستگاه خودرو در آخرین روز ماه گذشته (30 دی ماه) خاطرنشان کرد: ‌از تمامی کارگران خطوط تولید، زنجیره تامین و کسانی که در این افزایش تولید نقش آفرینی کرده اند قدردانی می‌کنم، برای رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر باید جهادی فکر و عمل کنیم.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =