۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
عاملان ۱۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند

میزان نوشت: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز، اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سردار «سید جعفر حسینی» جانشین انتظامی استان  البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده "کمالشهر" شهرستان "کرج"، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارقان در ساعت پایانی شب با شیوه بازکردن در و صندوق خودرو به وسیله پیچ گوشتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای مدل پایین می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی ۳ نفر از اعضای این باند حرفه‌ای شدند که در بررسی سوابق آن‌ها کاشف به عمل آمد نامبردگان از سارقان سابقه دار هستند و چند بار نیز به همین اتهام زندانی شده اند.

سردار «حسینی» اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را نیز در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر اعضای این باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی اعم از ضبط، باند، رینگ، لاستیک و جعبه ابزار کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خود نمی‌دیدند به ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر کرج اقرار کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با بیان این که تاکنون ۱۰۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر و قفل پدال یاری دهنده پلیس در کنترل سرقت باشند.

۲۳۵۲۱۲


 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =