فرهاد مجیدی چگونه این چالش بزرگ را برای استقلال حل می‌کند؟

یکی از بزرگترین مشکلات فعلی استقلال نداشتن بازیکن به اندازه کافی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نمایش های درخشان استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور گروهی این رقابت ها با به ثمر رساندن 8 گل در دو بازی،یک بار دیگر هواداران این تیم را امیدوار کرد که استقلال فرهاد مجیدی هم قرار است در راه استقلال استراماچونی قدم بردارد و روزهای خوب نیم فصل اول را ادامه دهد. با این حال استقلال چه در زمان سرمربی ایتالیایی سابقش و چه در زمان حضور مجیدی روی نیمکت،یک مشکل اساسی دارد که تاکنون برای رفع آن اقدامی صورت نگرفته است.

استقلال در تعدادی از پست ها احتیاج به تقویت و جذب بازیکن جدید دارد و این در حالی است که در پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی فقط امیرارسلان مطهری بود که به عنوان مهاجم به جمع آبی ها اضافه شد. در حال حاضر و با توجه به مصدومیت سیاوش یزدانی و عارف غلامی،استقلال احتیاج به جذب یک مدافع میانی دارد که گویا البته به زودی یک مدافع اهل بلغارستان با آبی ها قرارداد امضا خواهد کرد. 

یکی دیگر از پست هایی که استقلال در آن احتیاج به جذب بازیکن دارد،پست بال راست است.درست جایی که وریا غفوری آنجا بازی می کند و هیچ جانشینی روی نیمکت استقلال ندارد. در صورتی که وریا به هر دلیلی بازی های استقلال را از دست بدهد،فرهاد مجیدی یا باید سراغ بازیکنانی غیرتخصصی مثل علی دشتی و زکریا مرادی برای بازی در سمت راست سیستم 3-5-2 برود یا باید سیستم بازی تیمش را عوض کند که در هر صورت برای تیمش مشکل آفرین است.

همچنین در میانه میدان هم پس از مصدومیت داریوش شجاعیان استقلالی ها اقدام به جذب بازیکن نکردند و حالا فرشید اسماعیلی را هم در فهرست مصدومان خود می بینند.به نظر می آید فرهاد مجیدی باید برای وسط زمین استقلال هم دست به کار شود و اقدام به جذب یک هافبک میانی بکند.

این در حالی است که با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات،استقلالی ها صرفا می توانند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند و اگر سریعا برای جذب بازیکن تلاش نکنند،عملا این فرصت را هم از دست خواهند داد و آن گاه در ادامه مشخص نیست که با توجه به بازی های فشرده در سه تورنمنت،بازیکنان استقلال چه شرایطی را پشت سر خواهند گذاشت.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1347298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =