بمباران جنوب نوار غزه / یک زمین کشاورزی هدف قرار گرفت

فارس نوشت: خبرنگار الجزیره بامداد جمعه گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

الجزیره  به نقل از خبرنگار خود گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شهر «رفح»، واقع در جنوب  نوار غزه را بمباران کرده‌اند. 

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با تأیید این خبر گفت که «ارتش اسرائیل»، در واکنش به حمله راکتی از غزه مواضع جنبش مقاومت حماس را بمباران کرده است. 

این روزنامه مدعی شده جنگنده‌های صهیونیستی چندین موضع حماس را هدف قرار داده‌اند. طبق این ادعا یکی از این هدف‌ها یک ساخت زیرزمینی بوده است. 

ساعاتی قبل‌تر، بامداد جمعه منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین نقطه از جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند. 

گزارش برخی از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار در جنوب فلسطین اشغالی حکایت دارد. یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۳ راکت به سمت شهرک‌های مجاور غزه خبر داد.

این رسانه‌ها گزارش دادند آژیرهای هشدار در شهر «سدروت»، «دانشگاه ساپیر» (در سدروت)، شورای منطقه‌ای «نگب» و چند کیبوتص (دهکده‌های اشتراکی) در مناطق اطراف به صدا درآمده است. 

شبکه خبری المیادین گزارش داد یک نفر بر اثر سقوط راکت در منطقه سدروت مجروح شده که حال او وخیم گزارش شده است. 

روزنامه تایمز اسرائیل در توضیحات تکمیلی  مدعی شد هیچ فردی در اثر این حمله راکتی مستقیماً مجروح نشده، اما نوازدی که مادرش در حال فرار به سمت پناهگاه بوده از ناحیه سر دچار آسیب شده است.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شده سامانه گنبدآهنین دو فروند از راکت‌های شلیک‌شده را رهگیری و منهدم کرد. راکت سوم در منطقه‌ای غیرمسکونی فرود آمد. 

23312

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1347545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =