نوسان قیمت در بازار خودرو/۲۰۷ نزدیک به ۵ میلیون تومان عقب نشست

در حالی که فعالان بازار خبر از رکود شدید و ادامه دار در بازار خودرو می‌دهند، قیمت ها همچنان روندی افزایشی را طی می‌کنند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو هفته را با نوسان قیمت آغاز کرده است به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است اما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فول ۴ میلیون کاهش یافته و به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای نیز ۵ میلیون تومان کاهش یافته است و به قیمت ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۶ میلیون کاهش یافته است و به قیمت ۱۸۲ میلیون رسیده است و قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و این خودرو به قیمت ۸۶ میلیون تومان رسیده است و در مقابل قیمت پژو پارس ساده ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دنا تیپ ۱ نیز هفته را با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی آغاز کرد و به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان رسید و دنا پلاس تیپ ۲ نیز با افزایش ۴ میلیونی به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۰۸ نیز با افزایش قیمت ۳ میلیونی به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسید و قیمت خودرو رانا ال ایکس نیز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت و این خودرو به قیمت ۹۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو پراید ۱۱۱ اس ای نیز ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به قیمت ۶۱ میلیون تومان رسیده است و قیمت پراید ۱۳۱ نیز ثابت مانده است و این خودرو به قیمت ۵۶ میلیون در بازار خرید و فروش می شود و در مقابل قیمت پراید ۱۳۲ اس ای ۴۰۰ هزار تومان  افزایش یافته است و این خودرو به قیمت ۵۸ میلیون تومان رسیده است و قیمت سمند ال ایکس نیز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و این خودرو به قیمت ۹۳ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1347843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =