۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰

طرح کاهش رابطه ایران با امارات تحویل هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی شد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به طرح کاهش رابطه جمهوری اسلامی ایران با امارات متحده عربی که در کمیته متبوعش بررسی می‌شد، در خصوص سرنوشت این طرح گفت: این طرح برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر به هیئت رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس ارائه شده است.

وی افزود: جلسات مختلفی در کمیته روابط خارجی کمیسیون سیاست خارجی برای بررسی "طرح تجدیدنظر در روابط جمهوری اسلامی ایران با امارات متحده عربی " برگزار شد و نتیجه کار کمیته به هیئت رئیسه کمیسیون سیاست خارجی ارسال شده است.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: ما می‌خواهیم طرح مذکور در ابتدا در هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی همچنین معتقد است: از آنجایی که طرح‌های مربوط به سیاست خارجی چون جزو مقولات سیاست کلان است، حتماً در قالب مصالح کلی نظام پیش می‌رود.

فلاحت‌پیشه اضافه کرد: در حال حاضر گزارش "طرح تجدیدنظر در روابط جمهوری اسلامی ایران با امارات متحده عربی " از سوی کمیته روابط خارجی کمیسیون سیاست خارجی به هیئت رئیسه کمیسیون ارسال شده است تا اعضای هیئت رئیسه کمیسیون، این طرح را مورد بررسی کارشناسی‌تر و دقیق‌تر قرار دهند.

/111112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =