پایان رقابت غول های رام نشدنی جزیره پس از دو روز پرهیجان در کیش

بعد از دو روز رقابت سخت و نفس گیر ۱۳۳ خوردو از معتبرترین کمپانی های جهان در مسابقه شتاب بزرگ کیش ، اسامی نفرات برتر به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، بعد از دو روز رقابت سخت و نفس گیر  ۱۳۳ خوردو از معتبرترین کمپانی های جهان در مسابقه شتاب بزرگ جزیره کیش به ‌پایان رسید.


این مسابقه با شور و هیجان بسیار بالا در میان حضور علاقه مندان به سرعت در باند تفریحات هوایی کیش انجام شد و نفرات برتر هر کلاس روز یکشنبه معرفی می شوند.


این مسابقات بسیار مهیج با حضور علاقه مندان به این مسابقات از سراسر کشور و ساکنین جزیره کیش با نظارت داوران مجرب این مسابقات انجام گرفت که در مجموع ۱۳۳ خودرو در ۱۲ کلاس با یکدیگر رقابت نمودند.


کلاس های مختلف خودروهای موجود در جزیره کیش در این مسابقه حضور داشتند که پس از دریافت تاییده تست ایمنی و فنی از هیأت اتومبیلرانی در این مسابقات بسیار مهیج به رقابت با یکدیگر پرداختند که این دوره از رقابت ها هیات اتومبیلرانی کیش، زمان گیری مسابقات شتاب را با حضور داوران مجرب فدراسیون و با  استفاده از دستگاه مجهز به سیستم ثبت زمان با دقت هزارم ثانیه به سرانجام رساند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =