بهره برداری از ۳۶ طرح راه و شهرسازی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۳۶ پروژه راه و شهرسازی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در آذربایجان شرقی ، ابوالقاسم سلطانی، افزود: از این تعداد، ۶ پروژه ساختمانی و تاسیسات عمومی شامل ساختمان کلانتری، کتابخانه عمومی، مدرسه و مجتمع اداری به مساحت ۵ هزار و ۴۳۴ مترمربع با اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال در شهرهای اهر، مرند، بستان آباد، عجب شیر و خداآفرین به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: در این ایام ۷ پروژه آسفالت معابر روستایی با تامین حدود ۹۰۰ تن قیر رایگان با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد ریال از سوی این اداره کل و با همکاری دهیاری ها بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، ۱۳ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۶۳ کیلومتر با اعتبار حدود ۱۹۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در استان اعلام کرد.

سلطانی، ادامه داد: احداث و آسفالت ۴ پروژه راه روستایی در شهرستان های اهر، بستان آباد و مرند به طول ۱۹.۴ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه دسترسی ایستگاه راه آهن بستان آباد با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت ۲ پروژه نیز در شهرستان مرند به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد ریال آماده بهره برداری است، یادآوری کرد: قطعات ۲، ۳ و ۴ خواجه – ورزقان نیز با مشارکت ۱۰۰ درصدی مس سونگون با اعتبار ۲  هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =