استاندار قزوین: انسجام نظام با توجه به یک گروه خاص محقق نمی‌شود

استاندار قزوین گفت: نمی‌توان از انسجام نظام و انقلاب صحبت کرد؛ اما فقط به یک گروه خاص توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندارقزوین اظهار کرد: برای حضور پرشور مردم در روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید ابتدا سلیقه‌های مختلف سیاسی مردم تامین شود.
وی با بیان اینکه محدود کردن مردم به خاطر ترس از ورود گروهی خاص به جریان انتخابات، به انقلاب و کشور آسیب می‌زند، اضافه کرد: به طور حتم اگر به ارزش‌ها و سلیقه‌های سیاسی مختلف مردم توجه نکنیم، برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد می‌شود.
جمالی پور تاکید کرد: مردم با هوش و با بصیرت هستند و قطعا هنگام انتخاب داوطلبان، صالح‌ترین گزینه را انتخاب می کنند تا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزایش یابد.
استاندار قزوین، صحبت کردن در مورد جامعه را به معنای کل آحاد مردم دانست و گفت: وقتی مسؤولان نظام از جامعه صحبت می‌کنند، منظور کل اقشار اجتماعی است و هرگونه دسته‌بندی و جداکردن مردم از یکدیگر به صلاح نظام و انقلاب نخواهد بود.
مقام ارشد اجرایی استان بر ضرورت وحدت و انسجام جامعه تاکید کرد و گفت: نمی‌توان از وحدت، انسجام و نظام و انقلاب صحبت کرد، اما فقط به یک گروه خاص توجه کرد، چون در مکتب انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل همواره همه در کنار یکدیگر قرار دارند.
جمالی پور خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و حتی شهدای انقلاب اسلامی همواره بر حفظ وحدت و انسجام جامعه تاکید داشته‌اند و این مهم زمانی محقق می‌شود که به سلایق مختلف سیاسی در جامعه توجه شود.
استاندار خاطرنشان کرد: هرگز نباید فراموش کنیم که رهبر فرزانه انقلاب به قومیت‌ها و مذاهب توجه ویژه‌ای دارند و معتقدند که همه سلیقه‌ها و جریان‌ها در کنار هم به جمهوری اسلامی اقتدار می‌بخشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =