توسعه تولید موجب رونق رفاه کارگران می‌شود

مهرنوشت:معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماع گفت: باید به هر آنچه که به توسعه اقتصادی کشورمان کمک کند آری بگوییم، چون موجب رفاه کارگر ایرانی و رونق تولید کشور است

ابراهیم صادقی فر ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز که در محل سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در کرج برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات زیادی در سال‌های گذشته از سوی دشمنان برای ایجاد گسست اجتماعی، کمرنگ کردن وفاق و همدلی در میان ملت ایران و همچنین سست کردن پایه‌های باوری مردم انجام شده بود اما چندی پیش ریزش خون پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی موجب جوشش انسجام و اتحاد نه تنها در عرصه داخلی بلکه اجتماعی و وحدت اندیشه‌ها در جهان اسلام شد.
وی ادامه داد: آنهایی که منابع انسانی کشور را سازماندهی می‌کنند باید بازخوانی از اندیشه‌های سردار سلیمانی داشته باشند، با این اقدامات باید تفکرات نو برای آینده سازان و جوانان کشور داشته باشیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت گسترش رفاه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب گفت: در سال‌های گذشته هزینه‌های بسیار سنگینی برای تأمین زیرساخت‌ها، برقراری و حاکم شدن عدالت و رفع تبعیض‌ها در دوران چهل ساله انقلاب صورت گرفته است.
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای کشورمان گفت: در حوزه ذخایر ۷ درصد منابع معدنی دنیا در اختیار ایران است، در حوزه آموزشی نیز پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم امروز نهمین کشور از لحاظ تعداد انتشار کتاب هستیم، از لحاظ رشته‌های چهارگانه فناوری، مهندسی، ریاضی و در مجموع علوم دانشی رتبه پنجم دنیا در اختیار ایران است.
وی با بیان اینکه رتبه نخست دنیا از لحاظ درصد رشد باسوادی از آن ایران است، افزود: رتبه ۱۰ امید به زندگی و رتبه یازدهم مرگ و میر نوزادان در دنیا به کشورمان اختصاص دارد، در حوزه کشاورزی بیست و دومین کشور تولید کننده از نظر غلات هستیم در حوزه صنعت نیز رتبه اول تولید فیروزه، رتبه سوم تولید گچ، رتبه دوازدهم مس و شانزدهم در تولید روی و یا رتبه اول در صادرات سیمان را داریم.
صادقی فر عنوان کرد: ایران امروز در حوزه فناوری حدود ۵۶ میلیون کاربر در زمینه دسترسی به اینترنت دارد و رتبه هفدهم جهان را از این حیث دارد و در حوزه نظامی رتبه هفتم برتر دنیا از آن ایران است.
وی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی فرهنگی و اجتماعی گفت: باید به تولید ملی، مصرف ملی و هر آنچه به توسعه اقتصادی کشورمان کمک کند آری بگوییم، چون موجب رفاه کارگر ایرانی و رونق تولید کشور است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =