استقلال با ۴ غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

تیم فوتبال استقلال بدون چهار بازیکن مصدوم خود در هفته نوزدهم لیگ برتر، به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دربی پایتخت از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم استقلال که روند رو به رشدی داشته است در این بازی شیخ دیاباته، مهاجم تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، بازیکنی که نقش زیادی در صعود استقلال به صدر جدول و حتی صعود آبی‌پوشان به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا داشت.

علاوه بر این بازیکن، سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع استقلال که نیم‌فصل اول در ترکیب آبی‌پوشان بازی می‌کردند، شرایط بازی کردن را ندارند. فرهاد مجیدی مجبور است در خط دفاعی سه نفره از روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی استفاده کند. بازیکن بعدی فرشید اسماعیلی است، هافبک طراحی که مجیدی دوست داشت حداقل به دربی برسد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت شرایط رسیدن به دربی را ندارد. قرار است امروز یا فردا بار دیگر از اسماعیلی تست گرفته شود تا آخرین وضعیت او را اعلام کنند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeid IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    4 0
    احتمالا شجاعیان و محسن کریمی و بلبلی بازیکنای یه تیم دیگه هستن!!!
  • Ali IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    1 0
    من متوجه نشدم.صعود به صدر جدول یعنی چی؟ یعنی الان استقلال صدر جدوله؟ شاید تو لیگ دسته ۳ منظورشه
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    1 0
    کاش چونی و این غایبین هم میومدن اینا بهانه نداشتن سال قبل یادتون رفته وسط بهبوهه لیگ اسیا مجبور شدیم بازی کنیم و چندتا مصدوم دادیم اونم از نوع رباط برای یه بازیکن ببین چه کولی بازی راه انداختن خسته شدن رفتن تا دبی و قطر و برگشتن اونم با پرواز اختصاصی واقعا مرغ پخته هم خندش میگیره وقتی میبینه تیم بدون مهره ما رو با اون همه خستگی نتونستن با پر مهره ترین تیمشون ببرن حالا ببین چیکار دارن میکنن واقعا خوشحالم که اصالت و انتخاب کردم
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    1 0
    بهانه ها برای باخت شروع شد..