تریبون صدا و سیما به سمت مردم است

ایرنا نوشت: مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز گفت که به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که رویکرد اصلی آن قرار گرفتن تریبون صدا و سیما به سمت مردم است .

علی صادق مقدس افزود: رویکرد اصلی این سازمان به عنوان یک رسانه فراگیر و ملی ایجاد زمینه حضور باانگیزه اقشار جامعه در انتخابات است و در برنامه های انتخاباتی تلاش شده تا از کارشناسان طیف های مختلف سیاسی بهره برده شود .
وی تاکید کرد: موضع  صدا و سیما در انتخابات پیش رو تقویت وحدت در مردم استان البرز با توجه به وجود اقوام مختلف است.
صادقی اظهار داشت: دشمن قصد دارد از قدرت ملت، علیه انقلاب و خود ملت استفاده کند یعنی به دنبال آن است که مردم را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق کندو این راهبرد دشمن باید بیشتر برای هوشیاری مردم تبیین شود.
مدیر کل صدا و سیمای استان البرز در ادامه به برنامه های این سازمان در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: نتایج مثبت اتحاد و همدلی مردم ایران در طول تاریخ و فشارهای دشمنان برای شکستن مقاومت کشور و ملت در این ویژه برنامه ها تشریح شده است.
وی ادامه داد: برنامه های رادیو، تلویزیون و بخش خبر این مرکز  با هدف افزایش حضور و مشارکت عمومی و معرفی ویژگی ها و شاخص های انتخاب صحیح در سه بخش تبیینی ، تشریحی و فراخوان است .
مقدسی گفت: برنامه صندلی مردم با آیتم ویژه تاکسی کرج  -  بهارستان که در این بخش از برنامه، مسافرانی که به صورت اتفاقی سوار تاکسی می شوند به پرسش های گزارشگر پاسخ داده و در بحث مرتبط با انتخابات شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش تریبون آزاد با عنوان رای اولی ها با حضور دختران و پسران در دبیرستانهای البرز ،گزارش های مردمی در برنامه اینجا البرز (در قالب) طنز با عنوان اگر شما باشید در خصوص پذیرش مسوولیت های مختلف در جامعه  خواهیم داشت.
 راه اندازی چالش عکس با پرچم جمهوری اسلامی ایران ، تولید کلیپ یا نماهنگ از تصاویر ارسالی توسط مردم، پخش سریال با عنوان میانبر در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای با رویکرد طنز ازدیگر ویژه برنامه ای پیش بینی شده به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان البرز است که مدیرکل صدا و سیما به آنها اشاره داشت.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه رادیویی نیز  استفاده از ظرفیت های مجازی و رادیو نما و تولید محتوا توسط مخاطبان البرزی، برگزاری مناظره دانشجویی، ضبط و پخش در برنامه های ویژه جوان، تولید برنامه های کوتاه با استفاده از ظرفیت های قومی مانند پرداختن به ضرب المثل های اقوام با موضوع یکدلی، همیاری و کمک با گویش های مختلف، دعوت و استفاده از بازیگران نمایشی طنز در بین مردم در روز انتخابات، بیان مطالبات مردمی در قالب وکس پاپ و آنونس با عنوان میز مردم پیش بینی شده است.
وی افزود: در حوزه خبر نیز بسته خبری "من نماینده ام"  تدارک دیده شده که  در این بسته ۲ تا ۳ دقیقه ای با قشرهای مختلف جامعه گفتگو و از آنها خواسته می شود بگویند اگر شما نماینده بودید چه کاری انجام می دادید و همچنین بسته مجازیا ، کاری مشترک با معاونت فضای مجازی درنظر گرفته شده که در این بسته نیز نظرات جوانان ، رای اولی ها ، خاکستری ها و مرددها در خصوص انتخابات جمع آوری و پخش می شود .
مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: در حوزه فضای مجازی نیز استفاده از مدیوم فضای مجازی و برنامه سازی در کنار آیتم سازی، اولین برنامه زنده ترکیبی فضای مجازی استانها از طریق لایو اینستاگرام به مدت ۳۵ دقیقه با دعوت یک مسوول در سه بخش ۸ دقیقه ای و ارتباط مستقیم با مخاطب ( هدف از تولید این برنامه ، پیگیری مطالبات مردمی در راه اندازی گفتمان مطالبه گری و پاسخگویی است) و استوری موشن های ۳۶۰ درجه انتخاباتی و مجموعه گزارش های پرانتز است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =