انتشار اخباری از ورود ارتش سوریه به «سراقب» ادلب

فارس نوشت: گزارش‌ها حاکی است، ارتش سوریه که شهر مهم «سراقب» از پایگاه‌های مهم جبهه النصره در استان ادلب را از سه جهت محاصره کرده بود، امروز وارد آن شد.

 ارتش سوریه امروز پنجشنبه موفق شد وارد شهر مهم سراقب در ریف ادلب بشود که از روز گذشته سه محور منتهی به آن را قطع کرده بود. 

به گزارش پایگاه خبری مراسلون، در حال حاضر واحدهای ارتش سوریه شروع به استقرار در محله‌های شهر کرده‌اند.

هنوز منابع رسمی خبر آزادسازی این شهر را مخابره نکرده‌اند اما منابع نزدیک به میدان گفته‌اند شهر در آستانه آزادی کامل است.

 ارتش سوریه صبح امروز با آزادی روستاهای آفس و الصالحیه، مغارة علیا و مجیزر در شمال سراقب حلقه محاصره این شهر را از همه محورها کامل کرده بود. 

رسانه‌های سوریه شب گذشته اعلام کردند ارتش این کشور شهر «سراقب» را در استان ادلب از سه جهت به محاصره خود درآورد و  یگان‌های ارتش این کشور با پیشروی به سمت شهر سراقب واقع در جنوب شرقی استان ادلب، جاده بین‌المللی «حلب به دمشق» را در شمال این شهر قطع کرده‌اند.

جاده بین المللی حلب-دمشق در شمال شهر سراقب منشعب شده و جاده‌ای نیز به سمت لاذقیه کشیده شده است که با رسیدن نیروی سوری به شهرک «سرمین» و آزادسازی «النیرب» این جاده نیز عملاً بسته شده است.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بش سوریه که مقر آن در لندن است نیز گزارش داد که تروریست‌های جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) از بیم اینکه مبادا دچار حمله گاز انبری و محاصره شوند، شهر را تخلیه کرده و به سمت شمال در حال عقب‌نشینی هستند.

شهر سراقب بعد از شهر معرة النعمان ادلب، مهمترین شهری است که ارتش سوریه در آستانه آزادسازی آن است.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =