اولویت ایران خودرو استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: مدیریت هزینه‌های لجستیک یکی از مسیرهای موجود برای کاهش دغدغه‌ ایران‌خودرو در متناسب‌سازی قیمت تمام شده محصولات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، فرشاد مقیمی در مراسم راه‌اندازی خط رنگ پلیمری در مهرکام‌پارس خراسان گفت: این پروژه در دستیابی به اهداف کاهش هزینه‌های لجستیک راهگشا خواهد بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه طراحی و راه‌اندازی این خط تولید را ویژگی مهم این پروژه دانست و گفت: اولویت ما استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است.

وی سایت خراسان را بهترین سایت استانی ایران‌خودرو خواند و گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته به زودی شاهد تحولات بسیار مهمی در این سایت خواهیم بود. قطعه سازان استان برای تامین قطعات این سایت تلاش بیشتری کنند.

مقیمی تاکید کرد: سایت خراسان در چارچوب فعالیت‌های اقتصادی باید تبدیل به الگویی برای تولیدکنندگان شود.

نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی نیز راه‌اندازی خط رنگ پلیمری را عاملی برای رونق تولید و ایجاد منافع زیاد مالی و مادی برای منطقه خراسان و بینالود دانست.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی گفت: این اقدام سبب اشتغالزایی در منطقه شده است‌.

وی ضمن قدردانی از ایران‌خودرو برای تعریف و اجرای پروژه‌های دارای پیوست‌های اجتماعی و نگاه به مسائل اقتصادی و توسعه‌ای گفت: در کنار تولید در سایت ایران‌خودرو خراسان، شاهد رونق فعالیت‌ قطعه سازان استان هستیم.

۲۲۳۲۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =