مجید ناصری​نژاد از بی​برنامگی وزیر نیرو برای رفع مشکل خشکسالی، تامین آب شرب و فاضلاب شهری گلایه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده شادگان به عنوان دومین نماینده از سوی استیضاح کنندگان وزیر نیرو، با تاکید بر اینکه از حامیان دولت احمدی​نژاد است، سوگند خورد که این استیضاح برای تضعیف دولت نیست و اتفاقا نمایندگان برای تقویت دولت و خیرخواهی برای رئیس​جمهور ارزشی و اصولگرا این استیضاح را پیگیری کرده​اند.

وی با بیان اینکه این استیضاح از 7 ماه پیش در دستور کار نمایندگان است و حتی قبل از استیضاح وزیر راه به دنبال آن بوده​اند، گفت: با این حال میخاستیم با مذاکراتمان با وزیر نیرو، مشکلات را حل کنیم ولی این اتفاق نیفتاد و ناگزیر از برگزاری استیضاح شدیم.

ناصری​نژاد از حیاتی بودن تامین آب شرب برای مردم یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه وزیر نیرو فاقد توانمندی مدیریت این وزارتخانه است و برنامه​های قاطع برای حل مسائل بحرانی ندارد. اگرچه او فردی معتقد و ارزشی است اما به عنوان سکاندار وزارت نیرو، برنامه مدیریتی لازم را ندارد.

وی از وضعیت نامناسب آب در نقاط دور افتاده کشور سخن گفت و افزود: پاسخ​های وزیر نیرو که بیش از دیگر وزرای دولت در معرض سوالات نمایندگان بوده است، همواره کلیشه​ای و کلی بوده و هیچ نتیجه عملی​ای نداشته است.

نماینده شادگان از بی​برنامه​گی وزارت نیرو برای احداث فاضلاب شهری در نقاط مختلف یاد کرد و گفت که در اهواز این فاضلاب مستقیم وارد رودخانه کارون می​شود. در حالیکه آب کارون برای کشاورزی استفاده می​شود و حتی در مناطقی آب شرب روستائیان را شامل می​شود.

وی رای به استیضاح را بر اساس تکلیف نمایندگان و عهد آنها با مردم و خداوند خواند.

/111

کد خبر 135038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
    0 0
    مگر نمایندگان تکلیف وعهدی به غیر مردم هم دارند که اینقدر از این عمل اظهار شرمندگی می کنید ؟