۴۴ مورد سرمایه گذاری خارجی در یزد مجوز گرفت

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد با بیان اینکه ۱۹۰ هیات سرمایه گذاری در یزد پذیرش شده اند، گفت: تا کنون ۴۴ مورد سرمایه گذاری خارجی در یزد مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، علی نمازی  در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیدشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه ۱۹۰ هیات سرمایه گذاری در یزد پذیرش کرده ایم، اظهارکرد: تلاش کردیم از افراد و گروه های مختلف برای سرمایه گذاری در یزد دعوت کنیم.
وی با بیان اینکه ۴۴ مورد سرمایه گذاری خارجی در استان یزد به نتیجه رسیده است، افزود: ۲۴ مورد سرمایه گذاری با مشارکت سرمایه گذار ایرانی و شرکای خارجی در یزد انجام شده است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد با بیان اینکه ۷ مورد سرمایه گذاری فعال بدون شراکت خارجی در یزد داریم ، گفت: سه پروژه سرمایه گذاری نیمه فعال و ۱۰ مورد سرمایه گذاری غیر فعال در استان یزد به ثبت رسیده است.
وی تاکید کرد: سرمایه گذاری های انجام شده در استان یزد در حوزه های انرژی خورشیدی، بهداشت و درمان، سلامت، ابزار های صنعتی طی سه سال اخیر صورت گرفته است.
نمازی با بیان اینکه طی ۱۹۰ جلسه به مشکلات سرمایه گذاران رسیدگی کرده ایم، افزود: مسائل پیمانکاران داخلی، تحریم ها، نقل و انتقالات ارزی و مواد اولیه، اقامت و روادید از جمله مواردی است که در این جلسات بررسی و رفع شده است.
وی با بیان اینکه سازمان اقتصاد و دارایی استان یزد چهار جلد کتاب در حوزه اقتصاد مقاومتی به چاپ رسانده است، گفت: کسب ۱۸رتبه برتر در بخش شایستگی پرسنل وزارت خانه و جشنواره شهید رجایی از افتخارات این سازمان به شمار می رود.
این مقام مسئول با بین اینکه یکی از راهبردهای این سازمان بهبود فضای کسب و کار استان است، گفت: نظارت موثر مالی و کارآمد بر هزینه کرد اعتبارات، جلب و جذب سرمایه گذار خارجی از دیگر راهبرد های این سازمان به شمار می رود.
نمازی با بیان اینکه موضوع ماده ۲۵۱ مکرر مالیات های مستقیم از اسفند ماه سال ۹۶ به استان تفویض شده است، گفت: با برگزاری جلسات منظم و با توجه به قوانین و اختیارات تفویض شده توانسته ایم در این حوزه نیز رضایت بخش خصوصی و وزارت خانه را جلب نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =